OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido står för väl matchad kompetens och är ett mycket framgångsrikt företag verksamt inom konsulting, bemanning och rekrytering. Sedan starten 2003 har vi haft en kontinuerlig tillväxt med god lönsamhet. Detta tack vare att vi framgångsrikt och konsekvent tillgodosett våra kunders behov. Vi fortsätter att växa. Vill du jobba i ett engagerat och positivt Rekryteringsteam hos oss? Är du intresserad av människor? Har du akademisk examen från PAO eller en teknisk utbildning? Är du intresserad av IT? Tycker du om hög puls och många parallella arbetsuppgifter? Vill du jobba centralt i fräscha lokaler med utsikt över takåsarna? Då kan det här vara tjänsten för dig! Hos oss får du möjlighet att utvecklas tillsammans med kunniga, engagerade och trevliga kollegor på vårt huvudkontor i centrala Stockholm. Du får varje dag träffa unika människor genom de intervjuer du håller. Du får utlopp för din kreativa sida genom att skriva annonser. Förutom att annonsera kommer du att söka kandidater i databaser och via personliga kontaktnät, du får då nytta av din snabbhet. Du utför referenstagningar, ringer och bokar in intervjuer och sköter administrativa sysslor tillhörande de uppdrag du sköter. Jobbcoachning av arbetssökande kan, beroende på den kompetens du har också ingå i jobbet. Kravprofil - Akademisk examen från PAO alternativt teknisk inriktning - Nyexaminerad eller ett par års erfarenhet från rekrytering efter din examen - Du är en god lyssnare - Du uttrycker dig väl i tal och skrift