OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Som rekryterare är din främsta uppgift att stötta bolaget chefer i rekryteringsprocessen.
Du kommer att ansvara för första intervjuer, koordinera intervjuer tillsammans med respektive chef och förse rekryterande chefer med intervjumaterial. Du kommer även att administrera anställningsavtal.
Som rekryterare stöttar du också organisationen med rekryteringsadministration och hanterar rekryteringssystemet. Du beställer även ev. tester och hanterar frågor som relaterar till rekryteringsuppdragen. Du hjälper också till att hantera spontana frågor från chefer och kandidater rörande rekrytering.
Kvalifikationer
Du har akademisk utbildning inom HR eller motsvarande erfarenhet och talar svenska och engelska obehindrat. Du har tidigare erfarenhet av rekrytering samt administrativt arbete, gärna inom HR. Du kan och vill arbeta självständigt och trivs med att ha egna ansvarsområden samt gillar att arbeta i team. Du har goda kunskaper i "Officepaketet" och är van med att arbeta i olika system.
Tjänsten passar dig som vill arbeta på ett globalt företag. För att trivas i rollen är du noggrann, strukturerad och har integritet samt gillar olika former av samarbete.
Villkor
Tillsättning sker omgående. Uppdraget varar i ca sex månader, med goda chanser till förlängning.
AxÖ Consulting AB har mer än 20 års samlad erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information besök gärna www.axoconsulting.se Varmt välkommen med din ansökan, vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42