Rekryterare till vårt kontor i soliga Spanien!

Rekryterare till vårt kontor i soliga Spanien!

Arbetsbeskrivning

Är du en driven, social och nyfiken person som trivs med att arbeta med människor? Tycker du om HR, vill ta nästa steg i din karriär och samtidigt bo på spanska solkusten? Då är du rätt person för oss!
Om Voicedesk
Voicedesk är en helhetsleverantör inom kundservice och tillhandahåller tjänster inom Outsourcing av kundservice, Ärendehantering samt Rekrytering och Bemanning. Våra tjänster anpassas alltid efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett professionellt sätt.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer arbeta på vårt kontor i Fuengirola, Spanien där du kommer arbeta tätt med ledningsgruppen men även mycket självständigt.
I dina arbetsuppgifter kommer du att ansvara över att genomföra både externa rekryteringar till våra kunder i Sverige inom olika branscher samt även interna rekryteringar för Voicedesk Kundserviceavdelning i Spanien.
Du ansvarar över att genomföra hela processen från start till slut:
Kravprofilstagning i samråd med kund
Annonsutformning, strategi i kanaler, search och publicering
CV granskning, screening och kommunikation med kandidater
Kompetensbaserade intervjuer (digitala och på kontoret)
Hantering och bedömning av arbetspsykologiska tester
Referenstagning och bakgrundskontroller
Administrativt arbete inom Teamtailor, Officepaketet samt CRM system

Du kommer att stötta ledningsgruppen i deras rekryteringsarbete med att säkerställa att alla sökanden har en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen.
Då vi är ett växande företag så kan det förekomma andra arbetsuppgifter som inte är relaterade till rekrytering, som exempelvis:
Ta kontakt med kunder som vi haft möten med tidigare för att följa upp intresse om våra tjänster (varma leads).
Genomföra möten för potentiella nya kunder och utveckla vår kundstock
Onboarding av nyanställd personal på vårt kontor

Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning i någon form samt meriterande om du även har erfarenhet av rekrytering.
Som person är du utåtriktad, initiativtagande och självgående. Du har lätt att kommunicera och har en god förmåga att prioritera arbetsuppgifter.
Du är orädd för att skapa nya kontakter och bygga kundrelationer
Du är ansvarstagande och driver ditt arbete framåt på egen hand
Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska både i skrift och muntligt
Du är flexibel och har hög administrativ kapacitet
Du är resultatinriktad och har ett affärsmässigt tänk

Du har en genuin vilja att växa inom din roll, utvecklas med företaget och drivs av ambitionen att lyckas!
Det här är ett perfekt jobb för dig som har jobbat med försäljning och kundkontakt tidigare och vill ta nästa kliv i karriären. För att lyckas hos oss tror vi att du älskar möten med människor.
Vad erbjuder vi?
Du blir en del av ett spännande team med härliga kollegor på ett växande bolag på spanska solkusten! Du får mycket frihet under ansvar och möjlighet att utvecklas inom din karriär.
Heltidstjänst, tillsvidareanställning
Fast lön + bonus
Friskvårdsbidrag
Semesterersättning
Karriärmöjligheter
Kostnadsfria vidareutbildningar
Belöningar och events

Du kommer arbeta på vårt nya fräscha kontor på spanska solkusten beläget centralt med några 100 meter från stranden. Vi satsar mycket på vår personal och hos oss har du förmåner som gratis gymkort/yoga, paddel med kollegor, fika & fruktkorg samt events och teambuilding aktiviteter.
Ansökan
Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Startdatum: Omgående.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Voicedesk i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 11 april 2022
  • Ansök senast: 11 maj 2022

Postadress

Stormbyvägen 2
Spånga, 16355

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024