OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Säljrekrytering
Arbetsförmedlingen Stockholm City
Tunnelgatan 3, T-bana Hötorget
Onsdagen den 20 januari. Kom mellan kl.13.30-14.00
Ta med dig dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare intervju.
Observera att detta är en rekryteringsträff för säljare och att ca 10 arbetsgivare från olika företag kommer att närvara. Tag därför med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar.
Läs mer om rekryteringsträffen på och vilka företag som deltar på www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city
---------------------------------------------------
Account Manager
Vi söker nu för kunds räkning en driven och målinriktad Account Manager. Vår kund är en av de största inom branschen för dokumenthantering och system för tryckning och tjänster och har sitt kontor förlagt i Solna.
Vi söker dig som är social, representativ, ambitiös, lojal och positiv. Du har dokumenterad erfarenhet av självständigt försäljningsarbete, det är meriterande om det är inom IT-området. Det är viktigt att du har en god förhandlingsförmåga, ett professionellt bemötande och lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Du är resultatinriktad och älskar att sälja in dina idéer!
Du stimuleras av att etablera kontakt med nya kunder men även av att underhålla befintliga kundrelationer. Du har förmågan att förstå kundens behov samt att i förlängningen identifiera möjligheter till merförsäljning. Att illustrera kundnyttan med företagets produkter och tjänster är naturligt för dig, och du förväntas bidra till företagets kortsiktiga och långsiktiga mål gällande omsättning och lönsamhet.
Arbetsuppgifter
* Uppnå försäljningsmål av produkter och tjänster inom din försäljningsportfölj.
* Optimera kundnöjdhet i enlighet med företagets intresse.
* Hålla dig uppdaterad angående förändringar rörande produkter, tjänster, konkurrenter och marknader inom ramen för din tilldelade portfölj.
* Planera och organisera det egna arbetet samt involvera tillgängliga resurser såsom kollegor och specialister, samt ge ledningen insyn i ditt arbete.
* Genom pricksäker omvärldsanalys informera företagets ledning om interna utvecklingsområden i enlighet med marknadens förändringar.
* Ta ansvar och initiativ för att underhålla och ev. förbättra samarbetet med företagets avdelningar och kollegor.
* Aktivt organisera den egna administrationen samt hålla den uppdaterad för att delge information till företaget inom uppsatt tidsram.
* Aktivt använda tillgängliga B2B-aktiviteter.
Körkort är ett krav
Intervjuer sker löpande så lägg in ditt CV och personliga brev via länken nedan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90