Rekrytering av administratör/allt i allo till spännande fastighetsbolag

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
På uppdrag av en av våra kunder söker vi en administratör/allt i allo. Kunden är ett fastighetsbolag som investerar i fastigheter och är ca 15 anställda. Kontoret är beläget på Östermalm.

Det är en tillsvidareanställning direkt hos vår kund och tjänsten är på heltid. Du kommer att bli del av ett företag med god stämning och bra sammanhållning.


Arbetsuppgifter:
I rollen som administratör/allt i allo kommer du ha en kombinerad tjänst där dina arbetsuppgifter bl a kommer att vara att ansvara för kontoret, anordna konferenser, ta hand om telefonin, boka konferensrum, koordinera besökare, pricka betalningar, viss hyresadministration samt enklare ekonomiuppgifter för att avlasta ekonomiavdelningen. Du kommer även att ta hand om företagets fyra bilar genom att ha kontroll på besiktning, service samt däckbyten osv. I detta så agerar du även chaufför då och då för att hämta upp personal eller gäster.

Din bakgrund:
Du är i början av din karriär och du har ett stort intresse för att ge bra service. Du har tidigare arbetat med enklare administrativa uppgifter, kanske som sommarjobb eller något år efter studierna. Fördel kan vara en gymnasial utbildning inom ekonomi där du lärt dig de ekonomiska grunderna. Det är meriterande om du har arbetat i servicebranschen tidigare. Ett stort plus är om du har körkort då det kan förekomma bilkörning i tjänsten. Du kan engelska bra, i tal såväl som skrift och som person är du noggrann, serviceminded och prestigelös.

Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten ska tillsättas så fort som möjligt.


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 22 mars 2017

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024