Rekrytering av ekonomiassistent till H&H Group AB

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Avanzera rekryterar nu en driven och ambitiös ekonomiassistent för vår kund H&H Group AB; som är en ledande kommunikationsrådgivare med huvudkontor i Stockholm. Som ekonomiassistent hos H&H Group kommer du främst ansvara för leverantörsreskontran och utläggssystemet. Du tillhör ekonomigruppen och har ett nära samarbete med ditt team. Rapportering sker till redovisningschefen. Omfattning: Heltid.

Vill du fortsätta att utvecklas i din roll som ekonomiassistent och ser fram emot att göra det i en av Nordens största kommunikationskoncerner som befinner sig i en stark expansiv fas är detta tjänsten för dig!

Du erbjuds
Du kommer att erbjudas ett roligt och omväxlande arbete i en stimulerande miljö på H&H Group ABs kontor på Sveavägen 20 i Stockholm. Dina framtida kollegor är ett glatt gäng som brinner för ekonomi och har en hög servicenivå. Här finns stora utvecklingsmöjligheter för den som vill.

Mer om H&H Group AB:
H&H Group AB samlar Sveriges främsta kommunikationskompetens i 12 ledande byråer: Hallvarsson & Halvarsson, Intellecta Corporate, Comprend, Jung, Creo, Hilanders, Bysted, Unreel, Tomorrow, Springtime, Consilio och Involve. I gruppen arbetar mer än 470 konsulter med att bistå kunder i över tio länder från våra kontor i Stockholm, Malmö, London, Lissabon och Shanghai. För mer information se Halvarssongroup.com.


Arbetsuppgifter:
I rollen som ekonomiassistent får du möjlighet att:

• Ansvara för den dagliga leverantörsreskontran
• Ansvara för utläggssystemet Skovik
• Ansvara för löpande bankavstämningar
• Ansvara för arkivet och se till att allt arkiveras korrekt
• Vara behjälplig med faktureringen, kundkrav samt projektredovisning vid behov
• Vara behjälplig med diverse ekonomirelaterade frågor


Din bakgrund:
Kvalifikationer och erfarenhet:
Vi tror att du antingen är gymnasieekonom med cirka 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller att du har en yrkesutbildning inom ekonomi och praktiserat på en ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i Excel. Har du erfarenhet av ekonomisystemen Rexor eller Marathon alt lönesystemet Agda är det meriterande men ej ett krav. Din engelska bör vara god, både muntligt och skriftligt.

Dina personliga egenskaper
Som person söker vi dig som är kundfokuserad, har ett driv samt mycket gott ordningssinne. Du är noggrann, strukturerad, nyfiken och ansvarsfull. Du är prestigelös, serviceinriktad och tycker om att hjälpa andra. Det är viktig att du är en teamspelare och vill bidra med positiv energi. Vi är ett glatt gäng och ser gärna att du har nära till skratt.


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Ansökan
Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Anna Kalzén på telefonnummer 0700-905 491 eller anna.kalzen@avanzera.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 29 september 2017

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


21 november 2024