OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för Profabs räkning en receptionist som skall arbeta på deras huvudkontor i Bromma. Företaget är ett byggföretag i en expansiv fas som nu behöver anställa en ny receptionist eftersom den nuvarande skall gå vidare inom företaget. Företaget sköter lokalombyggnader, stambyten med mera. Arbetsuppgifter för uppdraget innebär att; . Via en växel ta hand om inkommande samtal från bland annat kunder . Motta/ dela ut nycklar, handlingar samt sköta leveranser . Ta hand om inkommande post, stämpla, kopiera, frankera, posta och distribuera . Fylla på kontorsapparater samt se till att dessa fungerar . Inventering och inköp av kontorsmaterial och städmaterial . Ansvara för handkassan och även inköp av kaffe och frukt till kontoret . Se till att kontoret är snyggt och att allt är i ordning . Arkivansvarig samt uppdatering av alla adresser och etiketter Vi söker dig som har följande kvalifikationer; Du som söker denna tjänst skall gärna ha två års arbetslivserfarenhet, gärna inom servicebranschen. Om du har arbetat som receptionist tidigare är detta meriterande men ej ett krav. Viss datavana är ett krav vilket innefattar att man kan hantera Excel, Word, mail och kunna söka på Internet. Har du dessutom telefonvana är även detta ett plus i kanten. Som person skall du vara stresstålig, servicemedveten, glad och ha förmågan att ta egna initiativ.