OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På uppdrag av vår kund inom utbildningsbranschen söker vi nu medarbetare till deras servicedesk. Tjänsten är en direktrekrytering så anställningen blir direkt hos kunden. Vi ser gärna att du som söker har 1-3 års erfarenhet av att arbeta som supporttekniker eller motsvarande roll.
Arbetsuppgifter
Du kommer att vara en del av ett IT-team där du kommer att arbeta i ett rullande schema mellan Frontoffice och Backoffice. I Frontoffice kommer du att leverera support via telefon, chatt och servicewebb. Det är därför fördelaktigt om du har god telefonvana. Du kommer att arbeta med felsökning, kontofrågor och behörigheter. I Backoffice är det mer komplexa och tidskrävande ärenden.
Under första perioden hos kunden anammar du Front-Office rollen för att sedan naturligt även hantera Back-Office. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Dina styrkor
Du är ansvarsfull och driven som person
Du trivs med att hjälpa andra människor och är utåtriktad
Du är kommunikativ och serviceinriktad i ditt arbete
Du tycker om problemlösning och IT
Krav
Minst 1-3 års erfarenhet inom IT-support
God telefonvana
Erfarenhet av konfiguration, felsökning och supportering
Erfarenhet av G-Suit
Active Directory
Office 365
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande
ITIL
Google
Microsoft Teams
Windows
Lean
Körkort
Om tjänsten
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Ansvarig rekryterare: Paulina Unger, tfn 070-265 09 00 / paulina.unger@djv.se