OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning av företaget: H1 är ett kontaktcenterföretag med verksamhet på de nordiska språken. Vi erbjuder tjänster inom kundtjänst, teknisk support, svarsservice/växel samt telesales.
Yrkesbenämning: Contact center agent
Beskrivning av arbetsuppgifter: Med telefonen och datorn som arbetshjälpmedel hjälpa kunder som ringer in och har frågor kring produkten/ tjänsten.
Personliga egenskaper: Serviceminded, glad, trevlig, ordningssam.
Utbildning: Minst Gymnasiekompetens
Erfarenheter: Erfarenhet av liknande arbete är ett plus
Språkkunskaper: Svenska, danska alt. norska samt engelska
PC/Mac program: Känna sig trygg i PC miljö, Windows etc
Arbetstid (heltid/deltid): Varierande arbetstid (behovsanställning)
Kontaktpersoner på detta företaget
WFM Manager Stefan Rydén
0771-242526
070-3309904
Edon Peci
Sara Wermelin
IT-Chef Magnus Larsson
070-6993935
Client Koordinator Kenneth Hansen