Rekryterings- och bemanningsansvarig

Arbetsbeskrivning

Vivida Assistans är en komplett assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och en trygg arbetsledning erbjuder vi personlig assistans i hela landet. Vi arbetar i multikompetenta team med våra kunders behov i centrum. Hos oss finns bland annat jurister och personer med stor erfarenhet av habilitering och handikappkunskap. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna. Läs mer på www.vivida.se


BRINNER DU FÖR REKRYTERING OCH BEMANNING?
Vivida söker nu ytterligare medarbetare till vårt härliga gäng i Örebro! Är du en person som vill satsa helhjärtat på rekrytering och bemanning i ett välrenommerat assistansföretag med en stark etisk värdegrund, ett stort kvalitetstänk och mycket glädje? Trivs du i en roll där du får nytta av ditt starka driv och får arbeta i ett högt tempo? Ser du det som en utmaning om du ibland behöver planera om din dag för att lösa ett bemanningsärende med kort varsel? Gillar du att skratta på jobbet och kavla upp ärmarna och leverera resultat?

Då är du en av två personer vi söker!


DITT NYA ARBETE
Som rekryterings- och bemanningsansvarig kommer du att ansvara för rekrytering och bemanning av personliga assistenter i nära samarbete med dina kollegor på Vividas kontor.


DINA ARBETSUPPGIFTER INNEBÄR BLAND ANNAT ATT:
- Genomföra hela eller delar av rekryteringen av personliga assistenter
- Bemanna vakanta pass vid frånvaro
- Delta på rekryteringsmässor
- Arbeta proaktivt med rekrytering för framtida behov
- Sköta viss administration kopplad till rekrytering och bemanning

I tjänsten ingår resor och övernattning kan förekomma. Du ska därför ha körkort och tycka om att köra bil. I arbetet ingår dessutom att bemanna Vividas akuttelefon (efter kontorstid) ca 6 veckor per år.


TJÄNSTGÖRINGSGRAD, TILLTRÄDE OCH ANSÖKAN
Tjänsten är på heltid (mån-fre 40 h/vecka). Tillträde i mitten av september 2016 eller enligt överenskommelse. Maila din ansökan till jobb@vivida.se senast den 15 augusti 2016. Ange "Rekrytering och bemanning" i mailets ämnesrad.
Intervjuer kommer att starta vecka 35 .


VARFÖR SKA DU BLI EN AV OSS?
Vivida står för kvalitet. Vi arbetar för att du som medarbetare ska må bra och känna stolthet i din yrkesroll. Du får stöd, möjlighet till utbildning och utveckling och i övrigt goda anställningsvillkor. Som medarbetare på Vivida utför du ett mycket viktigt arbete och medverkar till att lyfta personlig assistans till en högre kvalitetsnivå.


Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: VIVIDA ASSISTANS AB ÖREBRO
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 28 juni 2016

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024