Rekryteringsadministratör sökes till kund i Trollhättan

Arbetsbeskrivning

Bemannia söker nu dig som vill arbeta heltid som Rekryteringsadministratör hos vår attraktiva kund i Trollhättan. Uppdraget beräknas starta snarast och pågå fram till sista juni 2017, med god chans till ytterligare 4 månaders förlängning.

Du blir anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund som är verksam inom statlig sektorn.

Urval och intervjuer sker löpande - välkommen in med en ansökan redan idag

Vad vi erbjuder dig:

- En meriterande anställning som ger dig bred erfarenhet.
- En anställning på 40 timmar /v förlagt på vardagar och på kontorstider.
- En anställning perfekt för dig som är i början av din karriär, alternativt för dig som vill utvecklas vidare!
- En engagerad och stöttande konsultchef.

Dina arbetsuppgifter:

I denna roll kommer du att arbeta brett och varierande med löpande personal- och rekryteringsadministration vid kundens personalavdelning. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är bland annat att skriva och publicera annonser, hantera ansökningar samt att boka och eventuellt hålla i anställningsintervjuer. I rollen kommer även övrig personal- och rekryteringsadministration att ingå för att stötta övriga kollegor.

Dina kvalifikationer:

- Högskoleutbildning inom HR-området.
- Tidigare erfarenhet av HR- och rekryteringsadministration. Meriterande om inom offentlig sektor.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
- Har du erfarenhet av personal- och rekryteringssystem är det meriterande. Extra meriterande om du har kunskap om systemet MyNetwork.

Dina personliga egenskaper:

Vi ser gärna att du som söker denna tjänst är noggrann, flexibel och trivs i en roll där du får vara prestigelös inom rekryteringsprocesser. I din arbetsroll är du självgående och du tycker om att ta egna initiativ under en arbetsdag. Tidigare kollegor beskriver dig ofta som en administrativ klippa och som en härlig kollega som har lätt för att samarbeta. Vidare är du ansvarsfull och strukturerad då du ofta har många bollar i luften.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Rekryteringsadministratör Trollhättan"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 10 februari 2017

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024