OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en utåtriktad och strukturerad person som vill vara en del av ett växande företag som erbjuder bra utvecklingsmöjligheter med placering på Cypern? Sök då jobbet redan idag!
Om oss
Vi är en trygg partner för dem som ska investera i solceller, elbilsladdare eller batterier.
Idag är vi över 500 medarbetare med huvudkontor i Jönköping, vi har också etablerat oss i bland annat Kalmar, Helsingborg, Stockholm, Örebro, Göteborg, Norrköping och Uppsala. Detta innebär att samtliga som arbetar hos oss i Cypern kommer att få stora möjligheter att växa inom bolaget även när det är dags att flytta hem, vilket ger våra anställda en stor trygghet. All vår personal är behörig och anställda direkt i Sesolkoncernen men tillhör även Sekraft som är vårt varumärke för elbilsladdare.
Vi erbjuder bra förmåner och en trygg anställning för dig som vill flytta till härliga Paphos, Cypern. Kontoret på Cypern är beläget i underbara Paphos och har funnits sedan juni 2021. Vi är i dagsläget 40 medarbetare, en härlig blandning av säljare, mötesbokare, coacher, chefer och även en HR/ekonomi avdelning. Tillsammans jobbar vi varje dag för att skapa en familjär företagskultur!
Om Paphos
Paphos som är en liten kuststad på sydvästra sidan av Cypern är en idyllisk pärla som många inte känner till. Paphos är det perfekta resmålet för dig som vill koppla av och njuta av vacker natur, lugnet och bada i kristallklart hav. Vi rekommenderar också alla ett besök till det populära turistmålet Blue Lagoon.
Vill du veta mer om livet i Paphos, Cypern och vad vi erbjuder klicka HÄR (https://sesol-sekraft.se/) 🌴
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig, en Rekryteringsadministratör som kommer stötta våra chefer inom rekrytering samt administration nere på Paphos, Cypern. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av stöttning till våra chefer med rekrytering men du kommer även arbeta med en aktiv sökning efter nya kandidater. Delar av din dag kommer bestå av bland annat telefonintervjuer, referenstagning, bokning av intervjuer, avtal och research. Du kommer även ansvara för olika administrativa uppgifter på Cypern, bland annat söka samt inspektera lägenheter, boka flygbiljetter, genomföra beställningar till kontoret och skapa aktiviteter för medarbetarna etc.
Vem är du?
Vi söker dig som har en bakgrund inom rekrytering alternativt försäljning. Du behöver vara en social och utåtriktad person som har skinn på näsan och som kan arbeta strukturerat för att trivas i denna roll. Vi är ett företag som är i en tillväxtfas så du behöver kunna trivas i en flexibel arbetsmiljö där du kan hantera olika typer av uppgifter.
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har erfarenhet inom rekrytering eller försäljning då majoriteten av ditt arbete kommer utgöras av rekrytering och research efter nya kandidater. Det är även meriterande om du har vana vid administrativt arbete då tjänsten innefattar hantering av administrativa uppgifter. För att trivas i rollen som rekryterings-administratör hos oss ska du ha erfarenhet inom något av nedan:
- Erfarenhet inom rekrytering
- Erfarenhet inom försäljning
- Meriterande är om du har erfarenhet inom administrativt arbete
Om anställningen
Lön: Fast
Placering: Paphos, Cypern
Tillträde: Augusti/ September
Anställningsvillkor: Heltid
Välkommen in med din ansökan!
Har du frågor kring tjänsten kontakta maria.gonzalez@sesol.se