Rekryteringsadministratör till Swedavia

Rekryteringsadministratör till Swedavia

Arbetsbeskrivning

Vi på Poolia söker nu en rekryteringsadministratör till vår kund Swedavia på Arlanda. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med önskat tillträde i augusti och sträcker sig i fyra månader med god chans till förlängning. Distansarbete är delvis möjligt men Swedavia förväntar sig att du kan vara på kontoret minst 2-3 dagar i veckan.


Om tjänsten
Swedavia har just nu ett högt tryck i deras verksamhet och behöver därför stärka upp deras rekryteringsteam med en rekryteringsadministratör. Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta i ett glatt team där ditt uppdrag blir att se till att deras administrativa rutiner löper sömlöst. Du får insyn i en spännande verksamhet med olika befattningar och roller som behöver tillsättas.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som rekryteringsadministratör stöttar du Swedavias rekryterare i rekryteringsprocessen genom att koordinera och administrera säkerhetsprövningar för Swedavias operativa verksamhet. I det ingår att samla in nödvändiga dokumentation från kandidaterna, beställa drogtester, säkerhetsintervjuer, registerkontroller, badge-ansökningar etc, samt följa upp och se till att allt kommer in i tid och att det är korrekt. Det kräver att du har mycket kontakt med Swedavias kandidater och att du är ständigt ett steg före eftersom de arbetar mot snäva deadlines och det ofta är bråttom att få allt på plats. Swedavia står inför många stimulerande utmaningar framöver och vår förväntan är att du aktivt deltar i deras team för att lösa arbetsuppgifterna tillsammans med övriga kollegor.


Vem är du?
Vi söker dig som har lägst gymnasieexamen samt 3-5 års erfarenhet av liknande roll. Vidare behöver du ha erfarenhet av administration så du kan arbeta självständigt med givna arbetsuppgifter enligt de processer som finns. Du kommer att trivas i rollen om du gillar att ha koll på detaljer, hoppa mellan olika frågeställningar, bygger naturligt relationer med kunder, leverantörer och kollegor, och tycker om att planera och arbeta tillsammans som ett lag för din kunds bästa.

Som person är du proaktiv, noggrann, serviceinriktad och effektiv. Du behöver vara prestigelös och positiv, eftersom nya frågeställningar och arbetsuppgifter kan dyka upp under en arbetsdag och ofta behöver lösas snabbt.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.




Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juni 2022
  • Ansök senast: 3 juli 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024