Rekryteringsansvarig

Rekryteringsansvarig

Arbetsbeskrivning

Rekryteringsansvarig.
Är du en positiv, nytänkande och initiativtagande?
Är du van vid att arbeta strukturerat och med deadlines?
Vill du arbeta med unga människor på ett etablerat företag där du har en nyckelroll som i hög grad påverkar företagets utveckling?
Har du arbetat som rekryterare tidigare och vill kombinera det med HR-frågor?
Då har vi arbetet för dig!
Vi på Citysälj söker nu en person som vill arbeta som rekryteringsansvarig/HR-stöd.
Om Citysälj
Citysälj är ett av Sveriges mest framstående bolag inom telemarketing och har i över 18 år presterat oerhört väl inom all typ av telefonförsäljning och callcenterverksamhet från kontoret i Borås. Ända sedan starten 2004 har Citysälj jobbat med både inkommande och utgående samtal.
Under hela bolagets livstid har Citysälj levererat kvalitativ försäljning till några av Sveriges största företag och organisationer såsom tex Dagens Nyheter, Göteborgsposten, Privata Affärer m.m.

Citysälj är specialiserat på att skräddarsy försäljningslösningar till olika slags företag även om bolaget är mest känt för försäljning av tidskrifter och magasin.

Hos Citysälj finns långtgående erfarenhet av att stärka försäljningssiffror och har medarbetare som har varit med från start.
Eftersom företagets vision är att vara Sveriges bästa företag inom utgående telefonförsäljning så jobbar Citysälj kontinuerligt med kvalitetsutveckling inom organisationen. Personalen präglas av ambition och framåtanda. Det är därför organisationen kan leverera enastående resultat år efter år.
Citysälj är stolta medlemmar i Kontakta (f.d Svenska Callcenterföreningen, SCCF)

Som rekryteringsansvarig på Citysälj så kommer du fullt ut ansvara för hela rekryteringsprocessen.
Arbetsuppgifterna kommer dels omfattas av;
Att hitta, skapa och upprätthålla ett kontaktnät med kandidater genom exempelvis; sociala medier, LinkedIn, skolor etc.
Ansvara för hela rekryteringsprocessen CV-urval, search, intervjuer, referenstagning och avtalsskrivning.
Planera introduktion med nyanställda, samt arbeta med förbättringar kring den.
Vara delaktig i produktionsplaneringen och tillsamman med avdelningsansvariga göra prognoser och planering gällande produktionstimmar för aktuella och kommande kampanjer
Employer branding, synliggöra dem som företag utåt.
Arbeta med, och utveckla, vår arbetsmiljö.
Övriga administrativa och HR relaterade arbetsuppgifter.

Vi söker dig som studerat personalvetenskap, HR eller liknande på en eftergymnasial nivå. Du ska ha tidigare arbetslivserfarenhet från att ha arbetat med hela rekryteringsprocessen.
Det är meriterande om du har erfarenhet av onboarding, lättare HR-frågor, research och certifiering av personlighetstestsverktyg.

Som person är du nytänkande, handlingskraftig, kontaktskapande och eftertänksam. Arbetet kommer bestå utav mycket eget ansvar. Därför värderar vi även självständighet högt och förmågan att kunna driva processer framåt. Vi ser även att du har flytande kunskap i svenska och engelska. Passar beskrivningen in på dig?
Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande.
Tjänsten är på heltid och vi erbjuder marknadsanpassad lön, tjänstepension och friskvårdsbidrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

BTC Ansvarig Luis Carvajal
033-105105 0702-319500
Rekrytering Andrea S

Försäljningschef BTB Mikael Kaldegård
0707-490 190
Personalchef Andrea Söderberg

BTC Ansvarig Luis Carvajal
033-105105 0702-319500
Försäljningschef BTB Mikael Kaldegård
0707-490 190
Erik Borgman

Försäljningschef Erik Borgman

Försäljningschef BTC Luis Carvajal
0702 - 31 95 00
Säljledare B2C Jonatan Askwall
070-583 02 44

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CITYSÄLJ SVERIGE AB Borås
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2022
  • Ansök senast: 3 juli 2022

Besöksadress

Fabriksgatan 8
Borås

Postadress

Fabriksgatan 8
Borås, 50338

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024