Rekryteringsansvarig Humana Assistans Västerås

Rekryteringsansvarig Humana Assistans Västerås

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana assistans!

Om tjänsten
En viktig del i vår verksamhet är att hitta rätt assistenter till våra kunder, utifrån kundernas behov och önskemål. Som Rekryteringsansvarig kommer du att ansvara för rekrytering av personliga assistenter till distriktets kunder. Du arbetar i ett nära samarbete med våra Uppdragschefer, som ansvarar för att samordna den personliga assistansen hos våra kunder samt är närmsta chef till våra personliga assistenter.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Placeringsort är vårt trevliga kontor i Kopparlunden i Västerås.

Vem är du?
För att lyckats i rollen som rekryteringsansvarig behöver du ha en känsla för service och ett stort intresse för att arbeta med människor. Vi söker dig som är bra på att bygga relationer, gillar att ge service och kan hitta lösningar på det mesta. Att du delar vår värdegrund glädje, engagemangoch ansvarär av stor vikt då detta är vägledande för oss varje dag.

Arbetet som Rekryteringsansvarig ställer krav på tålmodighet, noggrannhet och öppenhet hos dig som söker. Tjänsten kräver att du kan tänka utanför boxen och hitta nya kreativa sätt att attrahera kandidater i en utmanande bransch. Att vara serviceinriktad och bra på att kommunicera ser vi som en självklarhet för att lyckas i rollen. Vidare är du en duktig administratör som ser fördelar med att ha ett strukturerat arbetssätt.

Formell utbildning är inget krav men vi ser med fördel att du har relevant eftergymnasial utbildning eller erfarenhet av rekrytering i en liknande tjänst. Vi vill att du har erfarenhet av att arbeta med kundkontakt. Du är bekväm med att kommunicera på både svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av personlig assistans eller arbete inom vård och omsorg.

Körkort är ett krav då resor ingår i tjänsten.

Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete.

Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana HÄR

Vad händer nu?
Urval och intervjuer sker löpande. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 december 2021
  • Ansök senast: 16 januari 2022

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024