Rekryteringsansvarig på deltid till växande utbildningsföretag

Rekryteringsansvarig på deltid till växande utbildningsföretag

Arbetsbeskrivning

Är du på jakt efter ett självständigt och utmanande extrajobb inom rekrytering på ett litet företag med mycket hjärta och personlighet? Då tycker vi du ska läsa vidare för just nu letar vi efter en engagerad och driven rekryteringsansvarig till vårt härliga team!
Vad gör en rekryteringsansvarig på Upgrades?
- Driver rekryteringsprocessen av våra språkkonsulter: annonsering, urval, granska CV utifrån kravprofiler, telefonavstämningar, hålla intervjuer samt kontraktsskrivning.
- Proaktivt leta efter nya kandidater i olika kanaler
- Ansvara för att marknadsföra Upgrades som arbetsgivare i sociala medier
- Allmän administration kopplat till rekrytering- och anställningsprocessen
Då Upgrades är ett litet företag kommer du även att ges möjlighet att få inblick i andra processer rörande bolagsstyrning. Du jobbar i ett nära samarbete med VD, Operativ chef och våra utbildningsansvariga.
Vilka kompetenser och erfarenheter krävs?
· Erfarenhet av rekrytering sedan tidigare är ett krav.
· Det är viktigt att du talar och skriver svenska obehindrat och mycket goda kunskaper i engelska då du kommer att behöva kommunicera med kandidater på engelska.
· Du har mycket god datorvana.
Vem är du som person?
Som person är du noggrann, engagerad och ansvarstagande. Du är flexibel, stresstålig och har lätt för att samarbeta med andra. Du är en nyfiken person som kan ta för dig och driver ditt arbete framåt.
Är du positiv och prestigelös kommer du passa perfekt i vårt team där ingen uppgift är för liten för någon. Vem du är och vilka dina drivkrafter är tror vi är avgörande för att lyckas i denna roll därför kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering.
Vad kan vi erbjuda dig?
- En självständig och ansvarsfull deltidsroll i ett litet entreprenörsdrivet företag där allas insatser räknas
- En del i ett glatt team med personlig och familjär stämning där vi alla strävar efter att utvecklas och jobba med kvalitet
- Härligt kontorslandskap i hjärtat av Östermalm
- Tjänsten omfattar ca. 10 timmar/vecka (helst utspridda över 2 kontorsdagar per vecka)
- Start i januari men kan även startas under december (upplärning)
Vad gör Upgrades?
Upgrades är ett språkföretag där privatpersoner och företag får skräddarsydd undervisning i språk. Utbildningen anpassas efter våra kunders nivå, tidsschema och mål. När en kund arbetar med oss så fokuserar vi inte bara på ämnet utan vi lägger också stort fokus på verktygen och motivationen bakom lärandet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Bengtsson
08-310900
Anna Skarborg
08-310900
Sofie Bengtsson
08-310900
Coachchef Lotta Höjvall
08-310900
Lotta Höjvall
08-310900
Caroline Westin
08-310900
Lotta Höjvall
08-310900
Vice VD Sofie Bengtsson
0733-346 106
Amanda Lejon
020-31 09 00
Caroline Westin
020-31 09 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: UPGRADES EDUCATION SWEDEN AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2022
  • Ansök senast: 8 januari 2023

Besöksadress

Nybrokajen 13
STOCKHOLM

Postadress

Nybrokajen 13
STOCKHOLM, 11148

Liknande jobb


22 november 2024