Rekryteringsansvarig på ett expanderande företag

Arbetsbeskrivning

1 plats.
1 plats.
Vi är ett ungt och dynamiskt företag som arbetar med direktmarknadsföring i Göteborgsområdet. Idag expanderar vi och ska öppna ett helt nytt kontor i Stockholm.

Att ha roligt på arbetet varje dag ser vi som en självklarhet. Hos oss är arbetet inte en formell plattform utan en plats där alla är på samma nivå.

Vi söker dig som är i början utav din karriär inom rekrytering. Vi erbjuder kontinuerlig utbildning i utbyte mot ditt engagemang och professionalism i ditt dagliga arbete. Vi söker dig som är villig att lära dig nya sätt att arbeta på och vill utvecklas såväl som person som i yrkesrollen.

Arbetsuppgifter
Rekrytering, annonsering, uppföljning, mötesbokning via telefon och rekryteringsmöten. Rekrytering är ditt främsta uppdrag. Daglig rapportering till interna och externa uppdragsgivare, fakturar-, kvitto- och posthantering. Viktigt är att du är mycket noggrann då du dagligen kommer rätta alla försäljningsavtal. Skapa roliga posters till tävlingar och events. Bokning av flygbiljetter, tågresor och hotellövernattningar. Uppdatera hemsidor och komma på nya idéer på hur företaget kan marknadsföra.

Som vår ny anställda kommer du ha mycket fokus på rekrytering då vi är i expansionsfas, men du kommer även ha hand om rapportering och andra administrativa uppgifter. Vi ingår i en internationell organisation och det är därför viktigt att du är duktig på det svenska och engelska språket i både tal och skrift.

Din roll i företaget är att vara ansiktet utåt så det är av yttersta vikt att du är en väldigt pratglad och positiv person som har lätt till skratt. Det är ett måste att du gillar att använda telefonen som ditt främsta verktyg då största delen av din arbetsdag kommer innefatta arbete via telefonen. Eftersom du kommer att en viktig roll som företagets ansikte uttåt är det viktigt att du som rekryteringsansvarig involverar dig i gruppen och är grym på att skapa goda relationer.

Vi söker dig som vill bli en nyckelperson i vårt företag och du bör därför ha en väldigt god social kompetens, inte sitta och gömma dig bakom en datorskärm utan alltid vara den som är först fram och hälsar. Det är alltså viktigt att du har en massa energi att bjuda på, tycka om att involvera dig i gruppen och vara en del utav den och även att du är innovativ och kan jobba mycket självständigt.

Hos oss finns dessutom goda utvecklingsmöjligheter och vi ser gärna att du är idérik och tar egna initiativ. Vi kommer att erbjuda dig 3 veckor komplett utbildning, därför är det ännu ett plus i kanten om du är snabblärd, har en vilja att lära mer och kan bli en person som har en god relation till VD och anställda.

Kvalifikationer
Det krävs att du som söker har datorkunskaper inom Officepaketet och även god vana av att arbeta med internet som redskap. Du måste ha ett öga för detaljer och klara av att ha flera bollar i luften samtidigt. Du ska ha god organisations- och prioriteringsförmåga och vi vill gärna att du har viljan att lära.

Vi ser gärna att du kan börja 2014-06-02, men om du är rätt person så kommer vi avvakta med ett startdatum som passar båda parter.

Skicka CV, personligbrev samt en bild på dig själv till psh@prempromotions.com

Välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Office manager Frida Asplund
076-9454884
VD Paul Sredojevic
0704240960
VD paul Sredojevic
0704240960
Rekryteringsansvarig Daniella Olsson
076-9454884
Rekryteringsansvarig Daniella Olsson
076-9454884

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PREMIER PROMOTIONS AB Solna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • 18,000:- plus vecko bonus
  • Publicerat: 20 maj 2014

Besöksadress

Polhemsgatan 10
Stockholm

Postadress

Polhemsgatan 10
Solna, 17158

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024