OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bidra med din kompetens samt vara med och utveckla våra befintliga kunders projekt? Har du tidigare erfarenhet inom rekrytering? Vill du vara med på tillväxtresan företaget ska göra de närmsta åren? Då kanske du är den vi söker!
Vi söker nu efter en rekryteringsansvarig som kommer att arbeta från vårt kontor på Malta.
Om vår klient
Vår klient är Sverigeledande inom mötesbokning i mäklarbranschen. Dom hjälper bland annat mäklarkontor med att boka möten med bostadsägare som planerar att sälja sin bostad inom en viss period. Vår klient har i dagsläget samarbeten med mäklarkontor inom de flesta större mäklarkedjorna.
Vår klient är ett företag med en gedigen bakgrund inom utgående mötesbokning och utgående försäljning med ca 100 medarbetare. Dom arbetar med att hjälpa sina klienter att expandera och hantera sina kundbaser genom att söka upp nya kundkontakter och samtidigt arbeta med att bibehålla befintliga kunder.
Vår klient värnar om en glad och positiv atmosfär på kontoret då de anser att trivas på kontoret är det viktigaste för en hälsosam arbetsplats.
Det vi söker nu är en kundansvarig för vår klients mäklarprojekt som ska jobba med deras befintliga kunder.
Om rollen:
Som rekryteringsansvarig kommer du att driva rekryteringsprocesser, med ansvar för allt från analys av personalbehovet till att söka fram, intervjua, bedöma och slutligen presentera kandidater till bolagen i koncernen för ledningen.
Du kommer också att arbeta mycket med headhunting och du kommer även att jobba tätt tillsammans med marknadsansvarig för att hitta, utöka och utveckla marknadsföringen i diverse rekryteringskanaler.
I utbyte mot ditt driv och din ambition erbjuder vår klient en lärorik, utvecklande och spännande miljö bland positiva och engagerade kollegor där du har stora möjligheter att utvecklas och skapa synliga resultat i en miljö där nya idéer och initiativ uppmuntras.
Som person ser vi att du är lyhörd, ansvarstagande och strukturerad. Du är förtroendeingivande och har lätt för att arbeta såväl självständigt som med andra. Du har hög servicekänsla och lätt för att kommunicera såväl i tal som i skrift.
Din profil:
- Goda kunskaper i Microsoft Office
- Du har tidigare erfarenhet av rekrytering eller headhunting
- Mycket god förmåga att prioritera bland arbetsuppgifter
- Kreativ
- Ansvarstagande och nytänkande
- Noggrann och hög administrativ kapacitet
- Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska
Verkar detta intressant för dig?
Skicka då in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Frisberg
+46728715823
Viktor Wi Strömberg
+46733663397
Fredrik Friberg