Rekryteringsansvarig till Humana Assistans -sommarvikariat

Arbetsbeskrivning

Rekryteringsansvarig till Humana assistans - sommarvikariat


Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Vi söker nu en rekryteringsansvarig för arbete under sommaren 2023.



Om tjänsten


En viktig del i vår verksamhet är att hitta rätt personliga assistenter till våra kunder, allt utifrån kundernas behov och önskemål. För att lyckats med detta söker vi nu en rekryteringsansvarig, med känsla för service och med ett stort intresse för att arbeta med människor.



Som rekryteringsansvarig ansvarar du för rekrytering av personliga assistenter till distriktets kunder. I våra rekryteringsprocesser är ofta kunderna involverade och är själva med och påverkar hur rekryteringen ska genomföras. Dina dagliga arbetsuppgifter innebär att självständigt driva rekryteringsprocesserna och du har kontakt med våra personliga assistenter, kunder, deras anhöriga eller arbetsledare samt kandidater.


Du kommer att ingå i ett team tillsammans med rekryteringsansvariga, bemanningsansvariga och våra uppdragschefer som ansvarar för att samordna personlig assistans hos våra kunder.



Tjänsten är ett sommarvikariat under perioden 1 juni – 31 augusti. Vi tillämpar allmän visstidsanställning.


Vi ser gärna att placeringsort för tjänsten är vårt huvudkontor i Örebro, men det finns möjlighet att utgå även från andra närliggande kontor.




Vem är du?

Vi söker dig som är bra på att bygga relationer, gillar att ge service och kan hitta lösningar på det mesta. Att du delar vår värdegrund glädje, engagemang och ansvar är av stor vikt då detta är vägledande för oss varje dag.



Som rekryteringsansvarig kommer du att ha flera rekryteringar i gång samtidigt och periodvis kommer det vara ett högt tempo, vilket ställer höga krav på flexibilitet i form av att kunna ställa om och göra prioriteringar. Vidare är du en duktig administratör som ser fördelar med att ha ett strukturerat arbetssätt. Du är en lagspelare med god samarbetsförmåga, samtidigt som du tar stort eget ansvar och driver ditt arbete självständigt.



Formell utbildning är inget krav men vi ser gärna att du har arbetat med administrativt arbete, rekrytering eller bemanning inom vård och omsorg. Det är meriterande om du har erfarenhet inom personlig assistans, hemtjänst eller annat service-yrke.



Att jobba på Humana

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.



Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.



Läs mer om hur det är att jobba hos oss påHumana https://www.humana.se/jobb



Vad händer nu?


Sista dag för ansökan är 19 mars. Vi planerar att träffa ett urval av kandidater för första intervju under vecka 13. Under denna rekryteringsprocess kommer våra slutkandidater att få genomföra tester.


Tillträde 1 juni, eller enligt överenskommelse.



Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!



Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2023
  • Ansök senast: 19 mars 2023

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024