OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Likvidum är en oberoende låneförmedlare som hjälper konsumenter att spara kostnader på sina lån genom att byta långivare.
Likvidum har haft en tillväxt på ca 250 % under 2016 och vi fortsätter att växa med en otrolig fart. Därför söker vi nu en rekryteringsansvarig till vårt fantastiska team i Globen. Vi är ett ungt företag som tror på en rolig och härlig arbetsmiljö med mycket skratt och aktiviteter. Vi satsar mycket på våra medarbetare och erbjuder stora karriärmöjligheter inom företaget.
Arbetsuppgifter
Som rekryteringsansvarig ansvarar du för hela processen. Det gäller i första hand rekrytering utav nya lånehandläggare på deltid och heltid.
Dina huvuduppgifter är att ansvara för uppdatering utav jobbannonser, hitta kandidater och boka samt hålla i intervjuer. Du kommer jobba väldigt nära våra coacher och VD samt vara med i ledningsgruppen. Du arbetar för att följa budget och årsmål.
Du kommer ansvara för att marknadsföra jobbannonser på Facebook och andra sociala medier samt anordna rekryteringsevent ute på skolor och mässor.
Formella krav
Utbildning: Gymnasieexamen
Erfarenhet: Vi ser att du har 1-2 års erfarenhet inom sälj, och starkt meriterande om du har erfarenhet inom rekrytering sedan tidigare.
Vem är du?
Vi söker dig som är driven, orädd, tävlingsinriktad och som har social kompetens. Du är en person som arbetar bra självständigt men även gläds med teamets framgångar.
Du är van att jobba i ett högt tempo för att uppnå företagets kort- och långsiktiga mål.
Vi erbjuder dig
En rolig arbetsplats med mycket företagsaktiviteter
Modernt kontor i Globen med fantastisk utsikt över Stockholm
Karriärmöjligheter i ett snabbt växande företag i finansbranschen
Tjänst: Heltid 100%
Arbetstider: Mån – Fre 09.00-18.00
Ersättning: Fast månadslön + bonussystem
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna
Anna
Bashir
Marina
070-7982189
Nada
070-7982189