Rekryteringsansvarig till vårt kontor i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Företagsinformation

Premier är ett bolag som har varit verksamt sedan 1993 och vår affärsidé har sedan starten varit att erbjuda våra kunder bästa möjliga service. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetarnas förväntningar. Vi har sedan länge tillbaka erbjudit våra kunder flexibla rekryteringslösningar vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Premier specialiserar sig på att hitta och rekrytera rätt person till rätt tjänst. För att lyckas behöver vi förstå ditt företags verksamhet, kultur och värderingar.
När du som kandidat söker en tjänst via oss kan du förvänta dig att processen hanteras professionellt med hög sekretess. Vi baserar naturligtvis vårt urval på den kompetens vår kund efterfrågar men vi ser det som lika viktigt att mjuka värden såsom värderingar med mera matchar med kundens värdegrund.


Tjänstebeskrivning

Vårt kontor i Göteborg växer och det är dags för oss att anställa vår nästa medarbetare.
Du kommer att utgå från vårt kontor, men du arbetar runt om i regionen. Vi sitter i nyrenoverade, fina lokaler i centrala Göteborg.
.
Som kollega i vårt team kommer du att ingå i en arbetsgrupp som präglas av affärsmässighet, glädje och öppenhet, och där vi arbetar tillsammans för att nå våra mål.
Som rekryteringsansvarig på Premier i Göteborg får du helhetsansvaret över hela processen med att genomföra och tillsätta rekryteringsuppdrag ute hos våra kunder.
Du kommer att ha ansvar från första kundkontakt till genomfört uppdrag.
.
Du kommer till viss del att arbeta med våra befintliga kunder men en betydande del av uppgiften är att bearbeta, etablera och utveckla nya kunder och affärer.


Kvalifikationer

Vi välkomnar dig som har minst 3-5 års erfarenhet av rekrytering samt har ett genuint intresse för människor och affärer. Vi ser att du idag är verksam inom rekrytering i vårt närområde med ett väl uppbyggt kontaktnät. Har du erfarenhet från ett annat rekryteringsföretag, ökar dina chanser att lyckas i rollen.
.
Det är meriterande om du har högskoleutbildning från personalvetarprogrammet eller motsvarande.
Det vi värdesätter högst är en vinnande personlighet, att du visar resultat och har förmågan att bygga långsiktiga och nära relationer med våra kunder.
Som vår ansvarige rekryterare i Göteborg är det viktigt att du trivs med att arbeta i högt tempo och är flexibel då du kommer att jobba parallellt med flera processer samtidigt inom olika tjänsteområden. Du gillar administration, du är van vid att ta snabba beslut och duktig på struktur och prioriteringar.
.
Vi värdesätter också ett bra samarbete, och söker dig som är prestigelöst inställd till arbetsuppgifter och inte har några problem med att prioritera där det behövs. Du som är serviceinriktad och har förmåga att se kunders och kandidaters bästa, har hittat rätt.
.
Det här är ett jobb för dig som gillar högt tempo och den frihet under ansvar som branschen erbjuder!


Krav

Eftergymnasial utbildning
Erfarenhet av rekrytering

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 5 januari 2017

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024