OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Exelect AB är ett rekryteringsföretag som fokuserar sin verksamhet helt och hållet på att hjälpa våra kunder med deras rekryteringar. Vår målsättningen är att ge våra kunder väl fungerande och produktiv personal och vi söker nu en ny och produktiv medarbetare som kan fungera som rekryteringsassistent. Du som får den här uppgiften kommer att få assistera våra tre rekryteringskonsulter med deras uppdrag. I dina arbetsuppgifter kommer det bland annat att ingå att svara i telefon, sköta vår administration, ta emot och registera ansökningar och boka sökanden för intervjuer, hantera vårt internetbaserade rekryteringsverktyg samt sköta vissa av våra marknadsföringsaktiviteter. Jobbet är tufft och krävande och du kommer att få jobba hårt mot en lägre lön i upplärningsskedet. Det är ett krav att du behärskar det svenska och engelska språket mycket väl och att du också har stor vana av att ha använda datorer. Det är extremt viktigt att du är en lösningsorienterad och konsekvent person som tycker om att ge bra service och som kan klara av den press som det innebär att hålla många bollar i luften samtidigt. Vi ser det som en självklarhet att du snabbt kan sätta dig in i nya sammanhang och och fokusera på det viktigaste. Servicekänsla tillsammans med förmågan att få saker och ting ur händerna på ett professionellt och vettigt sätt är alltså vad vi efterfrågar. Vi ser gärna att du har gått gymnasiet och det är inget hinder om du precis har gått ut skolan. Du kommer att arbeta heltid mellan 08.30 - 17.00 och din arbetsplats finns belägen i Bergvik i Södertälje.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Runow
08-586 101 00
Rekryteringskonsult Anders Hanberg
0858610110
0704139903
Rekryteringskonsult Inger Östlund
0765261403
Rekryteringskonsult, Exelect AB Carina Runow
0858610110
Rekryteringskonsult Anders Hanberg
0858610110
0704139903
Rekryteringskonsult Carina Runow
0858610110