Rekryteringsassistent

Rekryteringsassistent

Arbetsbeskrivning

Vi växer och behöver din hjälp!

Arbetsuppgifter

Vi växer och behöver din hjälp, därför söker vi nu dig som vill påbörja din karriär inom rekryteringsbranschen. Dina primära arbetsuppgifter innehåller CV-granskning, telefonintervjuer, referenstagning och platsannonsering. Vidare kommer du att arbeta med utskick, produktblad och dokumenthantering samt inlägg på hemsida och sociala medier. Arbetet i stort innebär att du kommer att vara konsultchefer behjälplig och stötta med underlag och administrativa uppgifter.

Din profil

Vi söker dig som brinner för mötet med människor och har en administrativ ådra, du står för ordning och reda med framförhållning. Vi tror att Du i någon form arbetat med administration och har breda IT-kunskaper. Kunskaper i lönehantering, och regelverk på arbetsmarknaden är en stor tillgång men inget absolut krav. Du ser administration som en naturlig del, men är samtidigt serviceinriktad och tycker om att ha kontakt med människor. Vi tror att du är hungrig och vill utvecklas inom området personal, kanske nyutbildad eller känner att du är mogen att ta ett nytt steg. Du är en resultatinriktad, lösningsfokuserad och positiv person som har lätt och ser fram mot att möta människor i ditt arbete. Flytande kunskaper i svenska språket är ett krav då kommunikation sker på svenska.
B-körkort är ett krav då kundbesök, både i och utanför Ulricehamn, är en del av arbetsuppgifterna.

Om tjänsten

Omfattning: heltid 100%, dagtid. Start: efter överenskommelse Lön: fast lön, enligt överenskommelse
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om oss

Boge Kompetens AB erbjuder tjänster inom personalområdet, Rekrytering, Bemanning och Utbildning. Våra kunder finns i huvudsak på den lokala marknaden. Vi förser företag med kompetent, självgående personal och utbildar inom arbetsmiljö.



Vårt kontor ligger centralt i Ulricehamns stad med vacker utsikt över Åsunden.
Vi har en stark lokal kännedom, vill jobba nära våra anställda samt ha en öppen och ärlig dialog med våra kunder.

Vårt arbete präglas av lokal kännedom, kundnärhet och flexibilitet.
Vi arbetar med hjärtat!

Kontaktpersoner på detta företaget

Bemanningsansvarig Stefan Johansson
0321531472 0321531430
Bemanningsansvarig Stefan Johansson
0321531472 0321531430
Bemanningsansvarig Åsa Andersson
0321-53 14 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Boge Kompetens AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2021
  • Ansök senast: 31 maj 2021

Besöksadress

Storgatan 69
ULRICEHAMN

Postadress

Storgatan 69
ULRICEHAMN, 52331

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024