OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ADAPTUS Bemanning AB är ett bemannings- och rekryterings-företag som har varit verksamt sedan 2002.Vi verkar främst inom livsmedelsdistribution, lager-, varuhus- och tillverknings-industribranscherna.ADAPTUS bemanning har haft en mycket snabb utveckling och organisationen består idag av cirka 200 konsulter som är ute hos kunder på längre eller kortare uppdrag. Adaptus Bemanning behöver stärka sin organisation inför sommaren och söker nu till sin egen verksamhet en rekryteringsassistent med möjlighet att tillträda tjänsten omgående.Du kommer att ingå i en grupp om tre - fyra personer på rekryteringsavdelningen.Tjänsten innebär bland annat att skapa och lägga ut annonser, ta in ansökningar, selektera och boka intervjuer samt att genomföra egna intervjuer vid behov. Du som söker denna tjänst är en självgående "doer" med förmåga att arbeta mot uppsatta mål och ramar.Du har troligen någon form av PA-utbildning och någon erfarenhet från branschen, men personliga egenskaper är avgörande. Erfarenhet från bemanningsbranschen är ett stort plus.Tjänsten är förlagd till Adaptus lokaler vid Globen, Johanneshov.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jannice Kovacs
Katarina Nevenius
070-1678514
Henrik Stäveby Hägglund
Gustav Runeborg
Alexander Weman
Sandra Dolfén
Affan Masood
Platschef Saeid Mohammady
076-1888449
Saeid Mohammady
070-7788848
Fredrik Ljungar