OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med att möjliggöra effektiva och välmående team samtidigt som du ger människor spännande karriärmöjligheter?
Om Delta Consulting:
Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal och hjälper idag kunder genom både rekrytering och uthyrning av konsulter. Vi är idag 12 kollegor med önskan att utökas med en driven kulturskapande kollega. Att arbeta hos oss innebär att arbeta i en entreprenöriell miljö med smarta och drivna kollegor som har en passion för att hjälpa människor och bolag att lyckas.
Vi lägger mycket fokus och energi på att få teamet att lyckas, både på och utanför arbetet.
För oss är det viktigt att skapa en miljö där man mår bra och vill umgås. Vårt mål är att du genuint skall älska ditt jobb och på riktigt trivas med dina kollegor.
Vi erbjuder dig:
Enligt oss själva Sveriges bästa arbetsplats för alla våra medarbetare. En arbetsplats där vi ständigt jobbar med ett growth mindset och utveckling samtidigt som vi har väldigt roligt och mår bra på vägen.
Vi vill skapa känslan hos oss att du anställd hos oss driver ditt egna bolag inom bolaget.
På Delta erbjuds du:
- En entreprenöriell miljö som är både utvecklande och uppskattande
- Du kommer få vara med på en tillväxtresa med kollegor som har samma prioriteringar
- Stora möjligheter att utvecklas inom bolaget
- Goda förmåner
- Utbildningar
- Återkommande team-aktiviteter - resor, events, konferenser, utbildningar
- Och inte att glömma - att arbeta med trevliga kollegor som precis som du vill utvecklas och samtidigt ha kul på vägen
Om Rollen:
Rollen som rekryteringsassistent hos oss på Delta är varierande där du kommer arbeta affärsnära och operativt med hela rekryteringsprocessen. Du kommer i samarbete med våra rekryterare säkerställa att våra konsulter har rätt förutsättningar för att lyckas på sina uppdrag och att våra kunder har kompetent personal på plats.
Du kommer till en början att få lära dig grunderna i hantverket rekrytering med ambitionen att du med tiden kommer växa in i rollen som rekryterare och ansvara för egna rekryteringsprocesser.
Arbetsuppgifter:
- Ansvar för hela rekryteringsprocessen Kravprofil, annonsering, Search, intervjuer, referenstagning, tillsättning
- Administrativa uppgifter
- Driva egna projekt för att utveckla verksamheten
- Bygga upp och ta hand om vårt kandidatnätverk
- Stötta kollegor i deras rekryteringsprocesser
Vem är du?
Vi söker dig som ständigt vill utvecklas och även bidra till att din omgivning utvecklas. Du tycker om att ta ett stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete samtidigt som samarbetet med dina kollegor är viktigt. Som person tar du ledarskap i allt du gör. Man föregår med gott exempel i vartenda moment och behandlar sin omgivning i egenskap av en äkta ledare: med respekt, lyhördhet och ödmjukhet.
Vad som står i ditt CV idag har inte så stor betydelse utan din inställning och personlighet kommer vara avgörande för den här tjänsten.
Krav:
- Growth Mindset
- Nyfiken
- Serviceminded
- Ansvarstagande
Meriterande:
- Ekonomiutbildning
- Praktisk förståelse för ekonomiyrket
- Tidigare personalansvar från andra yrken
Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.