OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Studerar du idag en utbildning inom HR, Personal eller ekonomi och söker ett meriterande extrajobb vid sidan av studierna där du har möjlighet att jobba flexibelt? Vill du arbeta på ett mindre och familjärt företag där du snabbt får mycket ansvar så tror vi att du kan bli en av oss!
Start: Augusti/September
Omfattning: 1-2 dagar i veckan efter överenskommelse
Plats: Stockholm, just nu jobbar vi hemifrån men hoppas kunna komma tillbaka till kontoret inom en snar framtid
Dina primära arbetsuppgifter kommer att vara:
- Research efter de bästa kandidaterna i våra externa och interna CV databaser
- Selektering av Cv:n & telefonintervjuer
På sikt kommer du även få:
- delta på kundmöten vid kravprofilsanalyser
- skriva annonser samt publicera dessa i alla de kanaler vi samarbetar med
- hålla i dina egna fysiska kompetensbaserade djupintervjuer
- förbereda kandidatpresentationer samt koordinera mötet mellan kandidat och kund
Vi söker dig som:
- Studerar en relevant akademisk utbildning inom HR/Personal, ekonomi eller liknande
- Har ett år kvar av dina studier
- Vill arbeta kundfokuserat och bygga långsiktiga relationer samt bredda sitt nätverk
- Är affärsorienterad, lyhörd och har lätt för att smälta in i olika sammanhang - du är likeable!
- I ditt arbete är du noggrann, kvalitativ, strukturerad, självgående och initiativtagande
- Har flytande svensk- och engelskkunskaper i både tal och skrift
Vi söker dig som brinner för att utvecklas inom dessa arbetsuppgifter och som vill vara med och leverera kvalitet över våra kunders förväntningar. I rollen som assistent kommer du bli en viktig nyckelperson hos oss och ansiktet utåt för vår verksamhet! Vi ser gärna att du har ambitionen att arbeta på heltid med oss efter din examen.
Varför ska du söka till oss?
Svaret är enkelt - vi har roligt på jobbet! 😉 Vi är ett litet men dedikerat och motiverat företag som brinner för rekrytering och bemanning inom affärsområdet - Kundtjänst! Vi arbetar leveransfokuserat och resultatorienterat samtidigt som vi älskar att prata affärer, erbjuder en välkomnande atmosfär och framför allt är vi ett drivet gäng med mycket energi. Här får du möjlighet att utvecklas brett inom yrket och arbeta i ett team med kollegor som har mångårig erfarenhet av branschen. Det här är vår resa och vi hoppas att du vill vara med på den!
Om oss:
The Wofi är ett rekrytering- och bemanningsföretag som är 100 procent nischade inom kundtjänst. Vi vill lyfta kundtjänstyrkets status och vår nisch ger oss möjlighet att fokusera och bli bäst i branschen inom vårt arbete. Varför har vi valt att fokusera på kundtjänst? För att vi älskar kundtjänst! Det är en rolig målgrupp att arbeta med både ur ett kandidat- och ett kundperspektiv, en viktig del av varje framgångsrikt företag och ett område där vi ser en enorm potential att växa!
Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att maila till ✉️emil@thewofi.se
Vi ser mycket fram emot just DIN ansökan!