OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på en resa utöver det vanliga?
Viva Bemanning är ett snabbt växande bolag som söker efter förstärkning för att kunna ta nästa steg i utvecklingen. Vi är etablerade och expanderar kraftigt inom vård och omsorg där vi bemannar med främst sjuksköterskor och läkare.
Vi består i dagsläget av ett hårt arbetande team med mycket engagemang och positiv energi.
Är du vår nästa medarbetare?
Vem vi söker
Rekryteringsassistenten arbetar förberedande och med den inledande delen av bemanningsprocessen. Rekryteringsassistenten lämnar efter den grundläggande kontakten över konsulten till lämplig konsultchef som tar över bemanningsprocessen. Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att ringa referenser och skapa presentationer.
Om dig
Som person är du målinriktad och driven. Du älskar utmaningar och vill ständigt utvecklas. Inställningen och attityden är A-O hos oss och något vi värdesätter väldigt högt hos vår nästa medarbetare.
För att lyckas i rollen behöver du kunna göra flera saker samtidigt. Du behöver kunna skriva grammatiskt rätt och vara en social person då du kommer prata med många olika personer i telefon.
Vi söker just nu en person till vårt kontor i Sundbyberg.
Start: 4 september 2023
Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vänta inte med att söka!
Skicka in ditt CV och ett personligt brev till:
bemanning@vivabemanning.se
Vi ser fram emot att höra från dig!