Rekryteringsassistent till Workz

Rekryteringsassistent till Workz

Arbetsbeskrivning

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

VI VILL JOBBA MED DIG! Du som älskar att få kontakt med människor och ser deras möjligheter och potential. Har du intresse (kanske till och med erfarenhet?) av rekrytering och vill utvecklas inom det, kommer du få ut mycket av tjänsten hos oss.
VILL DU JOBBA MED OSS?

OM WORKZ

Workz är ett specialistföretag inom Kundservice, där rekrytering och bemanning av kundservicemedarbetare är en stor del. Vi växer nu snabbt, och behöver därför fler rekryterare som vill vara med och hitta framtidens kundservicemedarbetare.

Vi rekryterar utifrån modern vetenskap och stödjande verktyg, kompetensbaserat och fördomsfritt. Vi erbjuder ett dynamiskt arbete i en entreprenöriell företagsmiljö. Hos Workz har du möjlighet att påverka både din egen likväl som företagets framtid. Vi litar på dig och erbjuder stor frihet under eget ansvar, med flexibla arbetstider.

Våra konsulter består av individer som handplockas, utbildas och certifieras till kundservicemedarbetare. Vi fungerar även som verksamhetsstöd inom olika delar av kundservice, från daglig drift till framtida strategier samt utbildning.

DINA UPPGIFTER KOMMER INNEFATTA

I denna roll kommer du framförallt att stötta upp rekryterarna i det dagliga arbetet. Genomföra rekrytering av kundservicepersonal till Workz olika uppdrag utefter fastställda processer och metoder. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av att:

• Attrahera och searcha kandidater via sociala medier och andra forum
• Genomföra kompetensbaserade intervjuer
• Testhantering
• Utforma kandidatpresentationer
• Övriga administrativa arbetsuppgifter



VEM ÄR DU?

För att lyckas i den här rollen har du ett stort personligt engagemang. Vi rekryterar kompetensbaserat och utan magkänsla, vilket gör att du behöver ha förmågan att bygga relationer med alla olika typer av människor. Att du är lyhörd och har ett strukturerat arbetssätt är av stor vikt. Vidare ser vi att du är stresstålig, håller deadlines och med en skicklighet kan prioritera om vid förändringar. Du är en person med hjärta i arbetet, villig att utvecklas – både personligt och med företaget och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående
Omfattning: Deltid
Placering: Centrala Stockholm. Denna tjänst är även aktuell på distans dvs. arbetet kan utföras hemifrån – oavsett var du bor.
Lön: Enligt kollektivavtal och överenskommelse

KONTAKT

Har du frågor kring tjänsten eller Workz, är du välkommen att kontakta oss på rekrytering@workz.se

Läs gärna mer om oss på www.workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024