Rekryteringsassistent/Administratör

Rekryteringsassistent/Administratör

Arbetsbeskrivning

Utvecklande extrajobb för dig som student i rollen som Rekryteringsassistent/Administratör på Best Bemanning & Rekrytering AB!

Är du studerande idag eller har annan sysselsättning på minst 50% och söker ett extraarbete? Är du dessutom en självgående person som är nyfiken på bemanningsbranschen, tycker om att ta kontakt med kandidater och företag, är du tålmodig och snabb? Då är jobbet som rekryteringsassistent något för dig.
 
Du kommer att hjälpa oss på Västeråskontoret att granska ansökningar, matcha kandidater mot jobb, leta kandidater, ta kontakt och boka in intervjuer och lägga annonser bland annat. Viss övrig administration runt kandidaterna samt andra uppgifter kan utökas över tid. Vi ser gärna att du kan jobba 2-3 dagar i veckan och gärna vara flexibel om vilka dagar eller dag det kan gälla. Möjlighet till heltid under sommar och övriga lov är aktuellt.  


Övrig information:
Best Bemanning & Rekryterings kontor i Västerås ligger i Kopparlunden som är gångavstånd från MDU , Varmvalsvägen 15 och är lättillgängligt om du åker buss eller om du cyklar.
Välkommen med din ansökan!
 
Sista dag för ansökan den 31 mars. Intervjuer sker löpande så tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag.
 
Vid frågor kontakta platschef Mårten Johansson
073-140 30 76
marten.johansson@bestbemanning.nu


Kvalifikationer

·             Detta jobb passar dig som studerar på Universitet och gärna inom lämpligt område. Exempelvis: Beteendevetenskap, eller annan utbildning som riktar sig mot personal och arbetslivsfrågor eller mot ekonomi.
·             Här kommer du få tillfälle att se hur vi jobbar med bemanning och rekrytering för att hjälpa våra kunder att finna sin kompetens och samtidigt hjälpa någon vidare till nya möjligheter. En fin möjlighet för dig att jobba med det du studerar inom och en bra väg till ditt nya arbete efter studierna.
 
Meriterande: Erfarenhet av försäljning och B-körkort

Om Best bemanning & rekrytering som företag:


- Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens
Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov.
Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning.
Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet.
Vi är best på
    Administration
    Ekonomi
    Fastighetsskötsel
    Industri
    Lager och logistik
    Mark och anläggning
    Sälj och marknad
    Teknik
    Transport

 Urval sker löpande. Ansök redan idag!

Sammanfattning

Postadress

Eskilsgatan 20
Eskilstuna, 63356

Liknande jobb


Office Assistant to HVDC

Office Assistant to HVDC

20 december 2024

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

20 december 2024

20 december 2024