OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Sundsvall söker vi nu två rekryteringsassistenter på heltid. Uppdraget förväntas starta omgående och pågå fram till april med chans till förlängning.
Kort beskrivning av uppdraget:
Som rekryteringsassistent kommer du att arbeta med vikarieanskaffning till främst vård och omsorg. Arbetsuppgifterna handlar till största delen om intervjuer över telefon och samtidigt ställa frågor utifrån hälsodeklaration till kandidaten samt även referenstagning. Du kommer även ha kontakt med enhetschefer inom vård och omsorg.
Personliga egenskaper:
Som person ser vi att du är driven, trygg och en stabil person som kan motivera dig själv och även samarbeta nära med dina kollegor både på kontoret och på distans.
Meriterande:
Akademisk examen inom personalvetarprogrammet eller liknande utbildning
Tidigare erfarenhet av rekrytering
Vi erbjuder
För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos Arena Personal erbjuder vi därför bland annat:
- Marknadsmässig lön - Personlig och stöttande konsultchef - Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.
Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!