Rekryteringskonsult

Arbetsbeskrivning

Som rekryteringskonsult får du ett helhetsansvar för att  leverera rekryteringstjänster. Tjänsten innebär mycket eget ansvar och har du tidigare arbetserfarenhet av  rekryteringsbranschen kommer detta att vara en spännande och utmanande tjänst. Du kommer att vara placerad i Västerås.

 

Dina arbetsuppgifter

Som rekryteringskonsult  driver du hela rekryteringsprocessen, från start till slut.

För att passa i rollen som rekryteringskonsult bör du ha erfarenhet från branschen och utbildning inom personalområdet.  Lämplig bakgrund är eftergymnasial utbildning eller relevant yrkeserfarenhet inom personal och / eller rekrytering.

Flytande engelska och svenska i tal och skrift är meriterande.

 

Dina egenskaper

För att lyckas som rekryteringskonsult hos oss bör du vara socialt självsäker med en förmåga att skapa förtroende och agera övertygande. Du ska älska att skapa och göra affärer och tycka om att arbeta mot tydliga mål. Du ska ha en känsla för kvalité och en förmåga att utveckla relationer  till kandidater. Du drivs och motiveras av att leverera det lilla extra.  Vi ser även att du är en lagspelare med mycket energi.

Intervjuer kommer att hållas löpande. Välkommen med din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid
  • Publicerat: 17 mars 2014

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024