Rekryteringskonsult

Arbetsbeskrivning

Vi är ett litet företag i bemanningsbranschen som söker en rekryteringskonsult för att hantera den ökade efterfrågan på våra tjänster.Tjänsten innefattar både rekrytering och försäljning vilket innebär att kunskap, erfarenhet och intresse behövs inom båda dessa områden.Du har ansvar för hela rekryteringsprocessen; från kontakt med kund till leverans och uppföljning av tjänsten.Försäljningen sker framförallt via telefon, email och besök hos kund.Under de första månaderna av din anställning får du utbildning och stöd i vår rekryteringsprocess och våra försäljningsmetoder.Du ingår inledningsvis i det team där marknads- och försäljningsprojekten genomförs.Proportionen mellan rekrytering och försäljning bestäms av orderingången; försäljning sker när orderingången tillåter det.Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom engagemang, servicekänsla, intresse, noggrannhet och självständigt tänkande.Befattningen ger möjlighet till mycket goda förtjänster samt att vara med i en spännande utvecklingsfas i företaget.Vår ambition är att utöka verksamheten kraftigt och ytterligare en rekryterare är planerad att tas ombord när du har etablerat dig.På något längre sikt ska ledande befattningar i företaget besättas och om du visar kvaliteter för dessa är du en given kandidat.Vilka är vi då?Sedan 1992 erbjuder vi bemanningstjänster i Skåne och Köpenhamnsregionen.Vi ser oss som det lite mindre och personligare bemanningsföretaget som satsar på den regionala marknaden.Vår hemsida är för närvarande under ombyggnad men kan ändå vara värt ett besök, www.standbyworkteam.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Standby Workteam
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 februari 2007
  • Ansök senast: 18 mars 2007

Postadress

Lilla Nygatan 11
MALMÖ, 21138

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010