OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med rekrytering? Nu har du chansen att bli en av oss i Adecco Jönköpings rekryteringsteam. Du erbjuds ett omväxlande, ansvarsfullt och självständigt arbete med fokus på kunder och affärer. Arbetsuppgifter Som rekryterare får du ett helhetsansvar för att sälja in och leverera rekryteringstjänster. Du kommer att arbeta inom flera olika affärsområden och arbetar med hela rekryteringsprocessen som innefattar framtagande av kravprofil, intervjuer, personlighetsanalyser, kandidatpresentationer samt uppföljning. Försäljning har en central roll i tjänsten och du kommer att skapa dina egna affärer, såväl hos nya som befintliga kunder. I säljarbetet utvecklar du långsiktiga relationer och samarbeten med våra kunder samt bidrar till utveckling av vår verksamhet och våra tjänster. Vårt arbete präglas av kvalitet, ett personligt bemötande och att ge våra kunder ett mervärde. Erfarenhet Du har akademisk utbildning eller motsvarande och du har erfarenhet av att arbeta med personer på ledningsgruppsnivå samt att driva och utveckla affärer inom tjänsteförsäljning. Erfarenhet från relevanta tjänster inom bemannings- och/eller rekryteringsbranschen är meriterande samt erfarenhet av att arbeta med personlighetsanalyser. Körkort och god datorvana är ett krav. Personliga egenskaper Vi tror att du är bra på att skapa goda och långsiktiga relationer med kunder. Som person är du affärsmässig, förtroendeingivande och prestigelös. Du är en engagerad och lyhörd person som gillar att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi erbjuder Du erbjuds ett omväxlande, ansvarsfullt och självständigt arbete med fokus på kunder och affärer. Utbildning sker löpande via Adecco University. Intervjuer sker löpande under processen.