OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Allt fler upptäcker Standby och vi söker nu ytterligare en rekryteringskonsult Som rekryteringskonsult ansvarar du för rekryterings- och bemanningsuppdrag.Du driver uppdragen från förfrågan till anställning och uppföljning.Du har ett resultat- och försäljningsansvar för uppdraget vilket kräver ett drivande och affärsmässigt tillvägagångssätt.Du arbetar också med att underhålla och utveckla relationen med dina kunder och kontakter.Du har erfarenhet från bemannings- / rekryteringsbranschen alternativt erfarenhet från relevant befattning inom annan verksamhet.Du har erfarenhet av försäljning.Det är meriterande om du har intresse för teknik.Tillgång till egen bil krävs.Vi söker en person med ansvarskänsla och personlig mognad.Du har förmåga att förhandla och att göra affärer.Du uppskattar att arbeta i ett litet företag.Du har servicekänsla och sätter alltid kunden främst.Hos oss får du ett ansvarsfullt och roligt arbete i ett litet företag med stort engagemang för det vi gör.Vi erbjuder mycket förmånliga villkor.Vilka är då vi?Sedan 1992 har vi erbjudit bemanningstjänster i Skåne och Köpenhamn.Vi arbetar framförallt med rekrytering, personaluthyrning och headhunting.Våra yrkesområden är Administration, Ekonomi, Försäljning, Kundtjänst & Marknad, Inköp, Logistik & Lager samt Teknik, Produktion & IT.Vi ser oss som det lite mindre och personligare bemanningsföretaget som satsar på den regionala marknaden. Ansökan skickas snarast via http://www.standbyworkteam.se/ansokan.php eller till Standby Workteam AB, Lilla Nygatan 11, 211 38 Malmö.