Rekryteringskonsult

Arbetsbeskrivning

Vi växer och behöver därför förstärka vår organisation i Stockholm.Ta chansen att utveckla, och utvecklas i, ett internationellt framgångsrikt bemannings- och rekryteringsföretag!Dina arbetsuppgifter Som rekryteringskonsult på Randstad har du ett helhetsansvar för att sälja in och leverera rekryteringstjänster till nya och befintliga kunder.Dina främsta arbetsuppgifter är att skapa och utveckla kundrelationer och självständigt driva hela rekryteringsprocessen, från annonsutformning till tillsättning av kandidater.Din bakgrund Du har ett brinnande intresse för att göra affärer, är orädd och trivs med sociala kontakter.Erfarenhet från försäljning och rekrytering, gärna från bemanningsbranschen, är starkt meriterande.Lämplig utbildning för tjänsten är högskoleutbildning.Erfarenhet från arbete med arbetspsykologiska tester är en merit B-körkort fordras.Dina egenskaper Detta är en tjänst med varierande arbetsuppgifter och högt uppsatta mål.Därför krävs det att du har ett affärsmannaskap med stark egen drivkraft.Du har en god förmåga att skapa relationer och sätter alltid kunden i centrum.Vi värdesätter hög servicekänsla och god social kompetens och lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner.Är du beredd att satsa på ditt jobb är vi beredda att satsa på dig.Vi värdesätter de kvaliteer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.[

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 28 september 2010
  • Ansök senast: 22 oktober 2010

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024