OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Standby Workteam söker ytterligare en rekryteringskonsult för att hantera den ökade efterfrågan på våra tjänster.Tjänsten innefattar både rekrytering och försäljning vilket innebär att kunskap, erfarenhet och intresse behövs inom båda dessa områden.Rekrytering innebär genomförande och ansvar för hela rekryteringsprocessen; från kontakt med kund till leverans och uppföljning av tjänsten.Detta sker enligt vår rekryteringsprocess och utbildning och stöd kommer ges i denna.Försäljningen innebär marknadsföring likaväl som försäljning via telefon och besök hos kund.Här kommer du inledningsvis ingå i det team där marknads och försäljningsprojekten genomförs.Proportionen mellan rekrytering och försäljning bestäms av orderingången; försäljning sker när orderingången tillåter det.Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom servicekänsla, noggrannhet, ansvarskänsla, självständigt tänkande och initiativförmåga.Befattningen ger möjlighet till mycket goda förtjänster samt att vara med i en spännande utvecklingsfas i företaget.Vår ambition är att utöka verksamheten under de kommande åren.Detta innebär goda utvecklingsmöjligheter. Vilka är vi då?Sedan 1992 har vi erbjudit bemanningstjänster i Skåne och Köpenhamnsregionen.Vi ser oss som det lite mindre och personligare bemanningsföretaget som satsar på den regionala marknaden.