OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Processbemanning AB är ett mindre, snabbväxande bemanningsföretag.Då vår verksamhet växer i snabb takt söker vi en driven och självständig rekryteringskonsult med branscherfarenhet. Som rekryteringskonsult arbetar du med försäljning, genomför rekryterings- och bemanningsuppdrag, gör urvalsbedömningar och levererar konsulttjänster.Du arbetar självständigt och med stort eget ansvar.Som rekryteringskonsult hos Processbemanning är du ansvarig för hela kundkedjan och kommer att ha såväl eget försäljnings- och resultatansvar som personalansvar för uthyrda konsulter. Du är resultatinriktad, van vid högt tempo och tycker om att arbeta strukturerat.Vidare är du driven, ansvarstagande och serviceinriktad.Vi utgår ifrån att du känner dig bekväm och tycker om att handskas med alla sorters människor i olika situationer.Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Du har tidigare arbetat med rekrytering och bemanning alt- har dokumenterade erfarenhet av avancerad tjänsteförsäljning. Vi förutsätter att du har god kännedom och erfarenhet om hela rekryteringsprocessen och kundsegmentet.Vidare bör du ha avslutat gymnasiet med godkända betyg.Vi ser gärna att du har någon form av relevant högskoleutbildning.Körkort är ett krav. Vårt kontor är beläget i trevliga lokaler i centrala Helsingborg. Vi kommer att kalla till intervju löpande och uppmanar sökande att söka omgående.Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Läs mer om oss på www.processbemanning.se