OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Logistikentreprenader Sverige AB är ett auktoriserat bemannings och konsultföretag inom logistikbranschen. Vi är specialiserade på entreprenadslösningar men utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemanningstjänster. Verksamheten baseras på kompetens, flexibilitet och partnerskap, allt för att minimera affärsrisken för våra uppdragsgivare. Företaget har idag kontor i Jönköping, Nässjö, Göteborg, Helsingborg och Stockholm och vi öppnar nu ett kontor i Örebro och söker därför en rekryteringskoordinator. Du kommer som rekryteringskoordinator för Logistikentreprenader Sverige AB tillsammans med en regionschef att ansvara för uppbyggnaden av Örebrokontoret där rekrytering av personal samt operativa kundkontakter kommer att vara de mest centrala arbetsuppgifterna. Då arbetet kräver mycket engagemang och flexibilitet så söker vi en driven person som är villig att lägga ner det där lilla extra för att skapa framgång. Tjänsten erbjuder rätt person en spännande resa med enorma utvecklingsmöjligheter och chansen att skapa ett brett kontaktnät. Bakgrund: Vi vill att du har utbildning inom PA området eller liknande och/eller erfarenhet från rekrytering. Har du även erfarenhet från logistikbranschen är detta meriterande. Som person tror vi att du är utåtriktad, social, målinriktad och självständig. Vi tror även att du tycker om att arbeta efter uppsatta mål i ett högt tempo där tvära kast och snabba beslut är en del av vardagen. För att trivas med tjänsten bör du ha en hög arbetsmoral, vara resultat och tävlingsinriktad samt stresstålig. Då Logistikentreprenader Sverige AB arbetar för en jämställd arbetsmiljö så ser vi gärna sökande från bägge könen.