OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Logistikentreprenader Sverige AB är genom Almega ett auktoriserat bemannings och konsultföretag inom logistikbranschen. Vi är specialiserade på entreprenadslösningar men utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemanningstjänster. Vi är även ISO certifierade enligt ISO9001 och ISO14001 Vår verksamhet baseras på kompetens, flexibilitet och partnerskap, allt för att minimera affärsrisken för våra uppdragsgivare. Vi har idag kontor i Göteborg, Nässjö, Stockholm, Helsingborg och Malmö och förbereder även uppstart i ett flertal andra städer. I denna expansiva fas söker vi nu en rekryteringskoordinator till Göteborgskontoret. Som rekryteringskoordinator för Logistikentreprenader kommer dina huvuduppgifter att bestå av rekrytering av personal samt operativa kundkontakter. Arbetet kräver ett stort engagemang och flexibilitet, varpå det är mycket viktigt att du som person är driven i ditt arbete. Vi tror att du tycker att det är roligt att lägga ned det där "lilla extra" för att tillsammans med oss fortsätta att bedriva en framgångsrik verksamhet. Har du det vi söker kan vi erbjuda dig ett omväxlande och stimulerande arbete med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Bakgrund: Vi ser gärna att du har utbildning inom personalområdet och gärna erfarenhet från rekrytering. Har du även erfarenhet från logistikbranschen är detta meriterande. Som person tror vi att du är social, utåtriktad och har god förmåga att arbeta självständigt. Du är målinriktad och trivs bäst när du får arbeta i ett högt tempo. Då tvära kast och snabba beslut är en del av vardagen, tror vi att du är stresstålig och flexibel. För att trivas med tjänsten bör du vara resultatinriktad och tycka att det är kul med en hög grad av konsult -och kundkontakt. Då Logistikentreprenader Sverige AB arbetar för en jämställd arbetsmiljö så ser vi gärna sökande från bägge könen.