OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.
Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!
Om företaget
Vår kund är ett globalt innovationsdrivet bioläkemedelsföretag som fokuserar på forskning, utveckling, tillverkning och kommersialisering av receptbelagda läkemedel inom viktiga hälsovårdsområden. Uppdraget är ett konsultuppdrag med start 1 juni där du kommer bli anställd av Söder & Co och uthyrd till vår kund initialt i sex månader med goda möjligheter till förlängning.
Dina arbetsuppgifter
This Recruitment Coordinator role requires an ability to work with both volume and pace, understanding the bigger picture and yet still deliver excellent attention to detail and day to day activities in relation to recruitment.
We anticipate the exciting challenge of recruiting some very specialized and hard to fill roles into Sweden in order to meet the business needs.
In this role you play an important role in this delivery to provide excellent administrative and co-ordination support to fast paced, priority and confidential roles as well as managing volume on a day to day basis.
This role has a number of key aspects including:
•Providing excellent administrative support focusing on the relocation administratio
•Supporting Hiring Managers, HRBPs and Recruitment Partners coordinating the recruitment administration.
•Support end to end recruitment administration
•Reconciles figures or information from various sources, such as expenses, ensuring completeness and accuracy, and follow-up on discrepancies
•Resolves Hiring manager and HRBP queries and issues to meet customer and business requirements
•Contacts customers on non-typical, sensitive or complex issues
•Participates in establishing an understanding of customer requirements to ensure that planned activities and services meet needs, and in monitoring those services and activities to ensure requirements are fully met.
•Organizes, controls and delivers specific administrative activities and services with minimal guidance
•Controls small projects under general guidance ensuring delivery of project outputs according to plan, reviewing and refining plans as necessary.
Din profil
•Prior experience working within HR preferably with recruitment and/or general HR support
•Prior Administrative experience
•A bility to follow and an interest in shaping processes
•Excellent written and spoken English communication
•Good knowledge in relation to administrative/business support activities in the Recruitment and HR area
•Competent in the use of relevant office equipment and systems
•Experience of a variety of software/systems
•Can create and maintain systems for efficiency for both self and others
•Customer Service Skills
Välkommen med din ansökan på www.soderco.se senast den 5/5. Vi arbetar med löpande urval.
Kontaktpersoner på detta företaget
Niklas Ekeblad
0733-434111
Lina Friberg
0760-502057
Lina Friberg
0760-50 20 57
Niklas Ekeblad
0733-43 41 11
Eric Öberg
Alexandra Ny
Alexandra Ny
0723 - 50 55 70
Alexandra Ny
0723 - 50 55 70
Lina Friberg
Niklas Ekeblad