OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kareli Växer och söker ytterligare en kollega som vill vara med på vår fortsatta tillväxtresa.
Kareli är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserade på kvalificerade roller inom ekonomi. Vi rekryterar proaktivt till vår konsultverksamhet, hjälper våra kunder med rekryteringar och samverkar med interimkonsulter. Vi verkar i hela Skåne inom olika branscher, med allt från stora väletablerade företag till mindre och medelstora bolag. Vi är det personliga konsultbolaget, vilket vi skapar genom nära relationer med våra konsulter och kollegor och täta dialoger med våra samarbetspartners.
Om rollen
I din roll som Search Associate kommer du att ansvara för ett kontinuerligt inflöde av kandidater inom vår specialistkompetens. Du får möjlighet till ett stort eget ansvar och att självständigt driva ditt arbete framåt. Våra processer utmärks av ett strukturerat och systematiskt arbete där merparten sker digitalt.
Primära arbetsuppgifter:
- Uppsökande rekrytering via Linkedin, annonsering och övriga kanaler
- Kartläggning och dokumentation av kandidater
- Samtal och intervjuer (telefon, digital och fysiskt)
- Matchning av kandidat och uppdragsgivare (i samråd med kollegor)
- Strukturerad och kontinuerlig uppföljning av kandidater
- Upprättande av annonser
- Kandidatpresentationer och referenstagningar
Vem är du?
Vi tror att du som söker har några års erfarenhet i ett arbete med många kontaktytor. Kanske har du varit i en liknande roll tidigare, eller verkat inom försäljning, ekonomi eller service. Du har en vinnarinstinkt som får dig att se möjligheter istället för hinder och är därmed ständigt under utveckling. Du har ett effektivt förhållningssätt och gillar en god struktur i ett högt tempo. Då ingen dag är den andra lik har du lätt för att anpassa dig till nya omständigheter och skifta fokus. Kommunikativ, affärsförståelse och förmågan att etablera goda relationer är utmärkande egenskaper för dig.
Vi söker alltså dig som:
- Har erfarenhet av en liknande roll, eller tidigare arbetat inom försäljning/service/ekonomi
- Är kommunikativ och förtroendeingivande
- Är orädd och målfokuserad
- Trivs med ett strukturerat och effektivt arbetssätt
- En ”doer” som gillar att verka i ett högt tempo
- Är lättanpasslig till förändrade omständigheter
Meriterande för rollen:
- Lämplig eftergymnasial utbildning, ex. Service Management
- Erfarenhet av motsvarande roll inom Ekonomi/Finans
I din ansökan
Det gör oss glada att du finner tjänsten intressant! För att säkerställa ditt deltagande i processen ber vi dig att skicka in din ansökan snarast möjligt. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan processen avslutats.
Med hänvisning till GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mail. Du ansöker istället via vår annons. Har du kompletterande frågor besvaras dessa av Fredrik Hansen, fredrik@kareli.se