Rekryteringsträff Empatisk administratör sökes till attraktiv kund i Sthlm

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en ambitiös och strukturerad administratör till vår välkända kund i Stockholm. Uppdraget är på heltid, startar 1 januari 2018 och beräknas pågå till och med 31 december 2019, med chans till förlängning. Du kommer att anställas av oss på Bemannia och hyras ut som konsult till vår attraktiva kund inom offentlig sektor.

Låter det här som du? Då ska du få träffa oss på:
VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFF!
När: Tisdagen den 5 december kl.09.45 - 12.00 (=drop in för sökande)
Plats: Arbetsförmedlingen Stockholm City, Tunnelgatan 3, Stockholm,
T-bana: Hötorget.
Kl. 09.45 kommer deltagande företag att kort presentera sina företag och de tjänster som erbjuds. Välkommen att sitta ner och lyssna, passa på att ställa frågor.

Anmäl dig här:
https://simplesignup.se/event/108421-rekryteringstraeff-inom-ekonomi-finans-administration

https://www.arbetsformedlingen.se/aktivitet?id=13424#/

Dina arbetsuppgifter:

I denna tjänst kommer du att använda dig mycket av SharePoint som verktyg, där du kommer att organisera och lagra dokument och filer, skapa interna sidor, wiki-sidor, samt diskussionsforum för deras avdelning/enhet. Du kommer även med hjälp av SharePoint att skapa publika webbsidor och publicera innehåll, samt dela filer, kalendrar, sidor, bilder och annat material mellan medarbetare och begränsa åtkomst till material och rättigheter.

Du kommer att ansvara för introduktionen av nyanställda, examensarbetare och konsulter, samt stå för resursplaneringen av specialiststödet till investeringsprojekten. På plats kommer du att läras upp till "Stockholms Superuser" av resursplaneringsverktyget Antura. Som administrativ assistent hos vår kund blir du ett stöd vid upprättandet av nya konsultavtal, bevakning av befintliga avtals giltighet, du kommer att delta vid planering av konferenser och enheternas övriga sammankomster och bli ett stöd i enheternas lokalplanering över vem som ska sitta var. Du kommer att ge stöd och uppföljning av enheternas utbildningsplanering för medarbetarna och även agera administrativt stöd till medarbetarna gällande vår kunds olika system - Heroma, Agresso, tidrapportering, CDI, Arthur, Berit och Bita.



Dina kvalifikationer:

- Gymnasiekompetens
- Minst 2 års erfarenhet av yrket
- God datorvana
- Goda kunskaper i SharePoint
- Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- Kunskaper inom Heroma, Agresso, CDI, Arthur, Berit och Bita är meriterande

Dina personliga egenskaper:

Som administratör hos vår kund ser vi att du är empatisk, organiserad och kommunicerar väl både i tal och skrift. Din drivkraft och ambition kommer att göra sig väl i denna roll, där du får möjlighet att utmana dig själv och ta mycket egna initiativ.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Heltid
  • Publicerat: 29 november 2017

Besöksadress

Sveavägen 155
None

Postadress

Sveavägen 155
STOCKHOLM, 11346

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024