OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen att söka tjänsten vid vår rekryteringsträff!
NÄR: torsdagen den 4:e mars kl 13.30-14.15 (drop-in)
VAR: Arbetsförmedlingen Stockholm City, Tunnelgatan 3, Stockholm (T-bana: Hötorget).
Tag med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivaren. Beroende på hur många som kommer för att söka jobbet får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
För kunds räkning söker vi nu en gruppchef till en 2nd line-helpdesk med telekominriktning i Stockolmsområdet.
Arbetsuppgifter
Du ska leda en grupp om cirka 20 tekniker som arbetar med felsökning och support. Din arbetsplats kommer vara en callcentermiljö, men det ingår den del resor i arbetet då du möter både leverantörer och kunder.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:
. Leda och fördela arbetet
. Coacha och utveckla dina medarbetare
. Skapa och efterleva budget
. Utveckla och förbättra arbetssätt och ärendehantering
. Ta ansvar för de ärenden som eskaleras
. Representera supportfunktionen i möte med större kunder
Utbildning/erfarenhet
Vi tror att du har.
. Högskoleutbildning med IT- eller telekominriktning
. Ledarskapserfarenhet, eventuellt även utbildning inom området
. Erfarenhet av helpdeskarbete eller liknande
. Utpräglade ledaregenskaper
. Mycket god datorvana
. Utmärkt förmåga att uttrycka dig i skrift med ett rikt och nyanserat ordförråd och otadlig meningsbyggnad. Gäller både svenska och engelska.
Som person är du drivande, ansvarstagande och strukturerad. Du är hemma i alla aspekter av chefsskapet, såväl de "mjuka" delarna med coachande som siffror, aktivt budgetarbete och måluppfyllelse. I botten finns också ett tekniskt intresse och en förståelse för slutprodukten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rebecka Ekberg
Johanna di Sivo
Johan Rundqvist
Tobias Munoz
Maria Thunholm Reinhold
Robert Gadomski
Johan Rundqvist
Tobias Munoz
Anna Höggren
Maria Thunholm Reinhold