OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Arbetsförmedlingen Expo
Sveavägen 24-26, T-bana Hötorget
Onsdagen den 10/6
Kom mellan kl. 10.00-11.00
Ta med dig dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare intervju.
Vi söker nu personal till vår uthyrningsverksamhet inom Kontor/Administration i Stockholms län.
Du som söker bör ha erfarenhet från reception/växel, alt kundtjänst och andra administrativa arbeten. Vänligen ange i din ansökan vad du är intresserad av att arbeta med.
För att kunna bli aktuell för att jobba i reception måste du ha erfarenhet av olika växel/hänvisningssystem och ha lätt för att lära dig nya. Är du intresserad av att jobba inom kundtjänst förutsätter vi att du har tidigare erfarenhet från att jobba med telefon som arbetsverktyg. Kanske har du jobbat i ett callcenter alt med telemarketing eller telefonförsäljning. Vi ser också att du som söker är en duktig och van datoranvändare och behärskar Officepaketet. Du är språkkunnig och har lätt för att uttrycka dig i det svenska och engelska språket i tal och skrift. Behärskar du något ytterligare språk ser vi det som meriterande.
Egenskaper som vi på Arena Personal värdesätter är att du är positiv, serviceminded, flexibel (finns tillgänglig med kort varsel), noggrann och alltid sätter kunden i främsta rummet. Du bör tycka om att arbeta på olika arbetsplatser och ha lätt för att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Självklart är du också en punktlig och lojal medarbetare som är mån om att vara en god ambassadör för Arena Personal.
Låter detta intressant är du välkommen att besöka oss på Arbetsförmedlingen Expo den 10/6 mellan kl. 10.00-11.00 Det går också bra att skicka din ansökan direkt på vår hemsida: www.arenapersonal.com