OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver ersätta en person på vår IT-avdelning och söker därför nu en IT-Tekniker/Help desk support till kontoret i Vänersborg.
Arbetet innebär att dagligen serva medarbetare då de har dataproblem. En form av "help-desk" uppgift - till största delen sk first-line-support. Dels görs detta per telefon, men också att du direkt vid medarbetarens dator gör felsökningar och de ominstallationer som behöver göras -detta innebär att du kan behöva åka till något av våra andra kontor ibland - varför B-körkort krävs.
Du bör ha grundläggande datakunskaper och erfarenhet och förståelse av felsökning av dataprogram.
Som person bör du vara uttåtriktad, kunddriven, hög servicekänsla, glad och trevlig.
Vi förutsätter att du hanterar det svenska språket i tal (flytande) och skrift utan svårigheter.
Vi hoppas och tror att du har erfarenhet sedan tidigare av sådanahär arbetsuppgifter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Kerstin Häregård / Kommunikationschef
033-17 15 22
E-Mail
kerstin.haregard@lansforsakringar.se
Emilio Salvadores (FTF)
0521-27 32 17
E-mail
b04esa@lansforsakringar.se
E-mail
b04esa@lansforsakringar.se
Katrin Lorentzon, Försäljningsansvarig Privatmarknad
Tel: 0321-53 17 12, Mobil: 070-605 17 12
Mail: katrin.lorentzon@lansforsakringar.se
Leif Drugge, FTF
033-17 15 68
Mail: Leif.drugge@lansforsakringar.se
Jim Rolfsson, Gruppchef
Tel. 033-20 79 69, Mobil. 072-700 79 69