OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Besvara och hantera samtal/email på Allmän KS är en grundläggande förutsättning inom Kundservice. I arbetsuppgiften ingår att förklara kundens produkter och tjänster i kombination med olika erbjudanden, genomföra ändringar i kundens abonnemang. Försäljing är en naturlig del av vardagen och breddningar motövriga produtker och tjäsnter förväntas i alla samtal. En teknisk förståelse för datorer och TV är en stor fördel för att kunna hantera andra Uppdrag på sikt.
Kompetenskrav:
- Godkänd gymnasieutbildning
- Goda kunskaper i svenska och engelska, och i något av följande språk: norska, danska, finska och tyska.
- Goda kunskaperi Microsoft Office och generell datorvana
Önskemål:
- Branscherfarenhet (Telekom)
- Erfarenhet av arbete inom kundservice elelr contact center
- Erfarenhet av service och försäljning
Personliga egenskaper
- Förtroendeingivande, övertygande samt tydlig röst
- Hög arbetsmoral och högt ansvarstagande
- Social kompetens med glatt humör och poitiv livssyn
- Noggrann, självgående
- Se möjligheter stället för hinder
- Vara en god lyssnre (lyhörd för kundens behov)
- Fokusera, arbeta effektivit och strukturerat i sen stressig miljö
- Kommunicera och bemöta olika peronligheter och på alla nivåer
- Ha en naturlig känsla och förståelse för vad kvalitet, service och affärsmannaskap innebär i varje kundmöte.
Kontaktpersoner på detta företaget
Madeleine Scherling
0910-716000
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10