OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att utveckla och administrera arbetet på det nyetablerade centrallagret i Karlskoga. Ditt ansvar är att det dagliga materialflödet fungerar, att inköp görs enligt fastslagna riktlinjer och att beställning, bevakning, leverans mm fungerar. Du ansvarar även för att centrallagret drivs optimalt och uppfyller avdelningarnas behov av artiklar och övrig service.
Du är tydlig i din kommunikation och ansvarskännande, du har även hög servicekänsla och har ett utpräglat ordningssinne. Du har teknisk kännedom och vana att arbeta i tekniska miljöer. Du är inte rädd för att ställa krav på leverantörer.
Tjänsten rapporterar till IT/inköps-ansvarig
Du kommer även att:
. vara kontaktperson till operativa verksamheten gällande leveransfrågor och löpande inköp.
. ansvara för att avdelningen följer Maintpartners verksamhetssystem och medverka till utvecklingen av systemet.
. vara med och skapa en arbetsplats som är representativ, säker, med ordning och reda.
. vara behjälplig IT/inköps- ansvarig vad gäller upphandlingar och leverantörsbedömningar
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Nilsson
076-860 20 09
Elin Jonsson
+46 (0)40 12 12 25