OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du genom ditt arbete skapa en bättre framtid för dig själv och för Sverige? Drivs du av att skapa långsiktiga strategier och planer för att växa kundens engagemang? Vill du ha en nyckelroll i Camanios fortsatta framgångssaga att utveckla vård och omsorgen i Sverige?
- Då är Camanio rätt bolag för dig!
Camanio är ett scale-up företag under stark tillväxt och letar därför efter sin nästa stjärna som rikstäckande Customer Success Manager. Som CSM på Camanio kommer du att spela en viktig roll i den fortsatta strategiska försäljningen för att öka lönsamheten på befintliga kundkonton.
Alla har rätt att åldras med integritet, trygghet och livskvalitet.
Vår vision är att erbjuda välfärdsteknologi och en bättre livskvalitet till individer och samtidigt öka omsorgskvaliteten och göra omsorgen mer effektiv. Vi tycker att drömmar är till för verkliga livet, ibland är en dröm bara att få känna sig självständig, kapabel och respekterad. Vi bryr oss om, lyssnar och vill förstå, för vi tycker att alla ska få känna sig trygga och säkra i sin vardag. Om vi får andra att må bra, då mår vi också bra.
Vi erbjuder
Ett attraktivt jobb i ett expansivt bolag med korta beslutsvägar
Frihet under ansvar
Ett jobb där du får vara med och påverka och utveckla vård- och omsorgen i Sverige
En härlig företagskultur med högt i tak och mycket glädje
Ljusa och luftiga lokaler i Henriksdal
Om rollen
I rollen som Customer Success Manager kommer ditt huvudansvar vara att öka lönsamheten på fleråriga kundkonton. Du kommer att jobba med strategisk planering, uppföljning och bearbetning av befintlig kundstock. Det tillkommer även att vid behov stötta upp i nykundsbearbetning och upphandlingsarbete. Internt tillhör du Camanios sälj- och marknadsavdelning och förväntas ge input till produkt- och leveransteamet samt månatligen rapportera kundens lönsamhetsutveckling till ledningsgruppen.
Primära arbetsuppgifter:
Skapa långsiktiga strategier och planer för att växa kundens engagemang med Camanio
Identifiera behovsbaserade merförsäljningsmöjligheter
Ansvara för att öka lönsamheten på befintliga kundkonton
Hålla presentationer och workshops
Skapa årlig budget baserat på uppsatta mål
Följa upp kunds ROI
Rådgivande försäljning av funktioner genom behovsanalys
Kontinuerligt arbeta för att utveckla och förbättra kundupplevelsen
Medverka aktivt på mässor, seminarier och event
Om dig
För att lyckas i rollen är du affärsorienterad, strukturerad och trivs i sociala sammanhang. Du är en god kommunikatör och presentatör med integritet och prioriteringsförmåga. Du besitter starka självledaregenskaper och har förmågan att vara proaktiv och se vad som behöver göras.
Dina erfarenheter och kompetenser
Erfarenhet av försäljning mot stora konton
Kunskap om välfärdsteknik eller omsorg
Branschförståelse
Vana vid dokumentation och uppföljning
Förmågan att snabbt kunna ta ägandeskap för din roll
Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
Körkort då resor är vanligt förekommande
Vidare ser vi det som meriterande om du har erfarenhet av
Arbete inom äldreomsorgen
Förändringsledning
Försäljning eller projektledning av plattformar eller IT-lösningar
Vill du vara med på en spännande resa i ett snabbväxande bolag med innovativ teknik, tveka inte att söka redan idag.
I denna rekrytering samarbetar vi med Mikael Majoros på SalesOnly. För att du som kandidat skall få bästa möjliga kandidatupplevelse, ber vi dig ödmjukt att söka tjänsten i ett första steg så kommer ansvarig rekryterare ta kontakt med dig om du har en matchande profil för tjänsten. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. SalesOnly får inte längre ta emot eller hantera ansökningar som inkommer via mail då detta strider mot direktiven i GDPR. För att din ansökan ska behandlas måste du skicka in din ansökan via Ansök här i annonsen. Om du har frågor eller funderingar om tjänsten, tveka inte att kontakta Mikael på 076-007 17 40 eller mikael.majoros@salesonly.se