Relationsbyggande säljare till Malmö

Relationsbyggande säljare till Malmö

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av Nordens mest framgångsrika Facility Manegment bolag, i en rådgivande och säljande roll. Vi på Office Management söker nu ytterligare en driven Account Manager till vårt framgångsrika team i Malmö.

Söker du en innovativ och modig organisation där vi tillsammans med våra kunder tar klivet in på framtidens arbetsplats. Vill du ha en chef som är coachande och mån om att du ska lyckas.

Kul, skicka in din ansöka redan i dag!

Om rollen
I den här rollen kommer du att agera rådgivare för både nya och befintliga kunder. Du hanterar hela säljcykeln och som deras självklara samarbetspartner hjälper du våra kunder skapa framtidens arbetsplats genom de helhetslösningar vi erbjuder. Eftersom en stor del av vår affär omfattar bemanning och rekrytering ser vi även gärna att du har arbetat med den typen av värdeskapande försäljning tidigare.

Vi tror att du liksom vi har ambitionen om att på sikt arbeta än mer digitaliserat, där marketing automation och social selling är centrala dela i den strategiska, taktiska och operativa bearbetning av prospekts och kunder.

Du har tidigare arbetat med komplexa långsiktiga kundrelationer där du tagit en aktiv rådgivande roll och förväntas därmed snabbt kunna driva dina affärer självständigt. Du delar gärna med dig av dina insikter till resten av teamet, med målet att ni gemensamt skapar hög kundnöjdhet.

Arbetsuppgifter
Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål. Du får stöd för att lyckas i din roll som säljare och kommer bland annat att ansvara för;


- Nykundsbearbetning

- Vård och utveckling av befintliga kunder

- Mötesbokning

- Uppföljning

- Avtalsskrivning

- Digital kundbearbetning; kampanjer, utskick, avgränsning, analys

Din profil

- Erfarenhet av försäljning av större kundportföljer

- B2B-försäljning

- Erfarenhet från rekryteringsbranschen är väldigt meriterande

- B-körkort

- Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen behöver du vara trygg i hur du optimerar, planerar, genomför och följer upp kunddialogen. Vi tror att du viss erfarenhet av att implementerat marketing automation- strategier eller att du har ett stort intresse för att vara delaktig i projekt som på sikt syftar till att digitalisera och optimera vår säljprocess.

Du har troligen även ett intresse för att analysera kundbeteenden baserat på data och förstår hur denna data kan skapa ökat kundvärde. Du är lösningsorienterad och ansvarstagande med en hög närvaro som skapar värde för dina kunder. Du har förmåga att snabbt bygga förtroende och långsiktiga relationer, är driven och förstår vikten av att vara top of mind för kunden.

Som person är du självgående, driven och ansvarstagande. Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer.

Du vill vara del av ett team som stöttar varandra och ser det som en självklarhet att sprida positiv energi. Du motiveras troligen av att utvecklas i din roll och av att ständigt överträffa dig själv.

Rollen mäts på tydliga KPI.er och rapporterar till Sales Manager.

Vad kan vi erbjuda dig

Du kommer till en organisation som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad. Vi trivs tillsammans och ser det som en självklarhet att dela med oss av kunskap, kompetens och insikter.

För oss är work life balance viktigt. Våra chefer är närvarande, vi har en inkluderande arbetsplats och ger alltid rätt förutsättningar för våra medarbetare att utvecklas. Vi satser långsiktigt på våra medarbetare och du börjar din resa hos oss genom en gedigen onboardning.

Vårt erbjudande omfattas bland annat av;


- En timmes träning på arbetstid varje vecka

- En timmes utbildning/förkovring på arbetstid varje vecka

- Möjlighet till tjänstebil

- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021, 2022, 2023

- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum.
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta vår Talent Acquisiton Carolina Degerkvist på carolina.degerkvist@officemanagement.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2023
  • Ansök senast: 13 oktober 2023

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Account manager

23 december 2024

25 december 2024

25 december 2024

23 december 2024