RELATIONSFOKUSERAD ACCOUNT MANAGER TILL RYSKA POSTEN BEMANNING

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning är en ung, entreprenöriell organisation med en stark, driven och engagerande företagskultur. Vår ambition är att vara världens bästa bemanningsföretag och ledande inom vårt område och för att lyckas med det gör vi alltid det lilla extra, gör det ingen annan gör och utmanar hela tiden oss själva för utvecklas. Med denna inställning har vi lyckats växa i en rasande fart och vi inbjuder nu dig att bli en del av vårt gäng.

Om tjänsten 
I rollen som Account Manager har du fullt kundansvar, är delaktig i hela säljprocessen och arbetar med allt från kundbesök och offerering till avtalsförhandling och merförsäljning.  Du kommer arbeta aktivt med att etablera nya kontakter och öka antalet köpande kunder samt vara en viktig del i arbetet att förvalta och utveckla befintliga affärsrelationer.

Om dig 
Vi söker dig som är orädd, trygg och har ett jävlar anamma. Du brinner för försäljning, människor och relationer samt är driven och engagerad. I din arbetsroll är du målmedveten, professionell och förtroendeingivande. Du är intresserad av att förstå marknaden och kundernas behov och har tack vare din lyhördhet och flexibilitet lätt för att vinna kundernas förtroende.

För att lyckas i rollen bör du trivas i en entrepenöriell och föränderlig miljö och ha lätt för att knyta nya kontakter. Du har fler års erfarenhet från servicebranschen och har troligtvis arbetat med någon form av tjänsteförsäljning. Erfarenhet från Bemanningsbranschen är starkt meriterande och en bakgrund inom kontorsservice är ett plus.

Varför ska du arbeta hos oss? 
Som en del av Ryska Posten Bemanning blir du en del av ett strakt och sammansvetsat team med höga ambitioner som brinner för service och kundrelationer. Vår kultur präglas av kreativitet och engagemang, vi har lågt i tag och korta beslutsvägar vilket ger utrymme för utveckling och påverkan och för rätt person finns det goda möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär.


Övrig information

Start: Snarast. Urval sker löpande så skicka in din ansökan omgående.

Omfattning: Heltid, tillsvidare

Lön: Fast månadslön samt en rörlig provisionsdel

Geografisk placering: Vi sitter i ljusa moderna lokaler på gärdet i Stockholm

Kontakt: Försäljningsansvarig Amanda Thorén, amanda.thoren@ryskaposten.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Eriksson

Rakel Lilja

Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön + rörlig
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 24 maj 2016

Besöksadress

Sandhamnsgatan 63B
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11528

Liknande jobb


Account Manager B2B

Account Manager B2B

29 november 2024

Sales Project Manager till TGW i Mölndal!

Sales Project Manager till TGW i Mölndal!

29 november 2024

Sales Project Manager till TGW i Mölndal!

Sales Project Manager till TGW i Mölndal!

29 november 2024

Innesäljare

Innesäljare

29 november 2024